
Scania виготовила першу пожежну машину для приборкання вогню в тунелях: на відміну від звичайного пожежогасіння, тут на короткобазовому шасі встановили потужну фронтальну водяну гармату та інфрачервону камеру.
Як повідомив сьогодні виробник, у передній частині автомобіля розміщено водомет OneSeven. Він має продуктивність 2000 літрів води за хвилину. Також у передній частині автомобіля є інфрачервона камера, за допомогою якої пожежники можуть бачити ситуацію в середовищі вогню, визначати його площу, заміряти температуру. Робитимуть це, зазначає менеджмент, не покидаючи машину.
Окрім звичайної води, транспортний засіб також оснащений системою CAFS — піногасником. Його ефективність в закритих приміщеннях дуже ефективна для гасіння пожеж. Транспортний засіб також оснащений рятувальним обладнанням для евакуації та інших рятувальних операцій.
Спецавтомобіль Scania розробляла та будувала у тісній співпраці з Norsk Scania. Цей транспортний засіб є першим з двох однакових автоцистерн, а кузовобудівником та постачальником є компанія Braco з Ліра. Пожежні служби хотіли, щоб автоцистерни для операційної роботи в тунелях були максимально маневровими та коротшими.
Тут використано шасі Scania 500 P з приводом 6×4 та керованою задньою віссю. Колісна база становить 360 сантиметрів, що є найкоротшою, яку Scania може поставити в поєднанні з повним приводом. Задня частина автомобіля (500 кінських сил) також була вкорочена, щоб зменшити звис.
Водночас було важливо побудувати автомобіль так, щоб баланс ваги був максимально оптимальним. При цьому в техзавданні запросили автомобіль, що може брати якомога більше води.
Перший виготовлений автомобіль відразу ж забрала у свій автопарк пожежна станція Ройкена. Вона має у зоні обслуговування довгий і крутий тунель Ослофьорд, де сталося кілька серйозних пожеж.
Наступна автоцистерна прибуде восени і буде розміщена в Аскері.