
Компанія Toyota представила Land Cruiser Prado з м’якою гібридною системою, яке стане важливою віхою у поступовій електрифікації легендарного позашляховика. Модель 2026 року отримала модернізовану силову установку, що поєднує 2,8-літровий чотирициліндровий дизельний двигун із 48-вольтовим стартер-генератором та компактною літієво-іонною батареєю. Це рішення вже застосоване на оновленому пікапі Toyota Hilux, і тепер знаходить своє продовження у Prado, зберігаючи притаманні позашляховику витривалість і позадорожні здібності.
Toyota особливо підкреслює, що впровадження електрифікації жодним чином не знижує функціональність і прохідність Land Cruiser. Гібридна система компактна, не потребує серйозних змін у кузові або трансмісії, а головне — залишається водонепроникною, що дозволяє зберегти здатність машини долати броди глибиною до 700 мм. Електродвигун додає близько 16 к.с. під час прискорення та дозволяє рекуперувати енергію під час гальмування, заряджаючи батарею для подальшої підтримки ДВЗ.
Такий підхід Toyota демонструє прагнення зменшити споживання пального та викиди CO2, не втрачаючи традиційної надійності, яку споживачі асоціюють із назвою Land Cruiser. У компанії впевнені, що саме ця технологія стане перехідним етапом до повної електрифікації модельного ряду в майбутньому. Очікується, що з часом усі дизельні версії Land Cruiser Prado в Європі перейдуть саме на цю силову установку.
Попри відсутність детальної інформації про динамічні характеристики або витрату пального, в Toyota переконані, що новий силовий агрегат подарує відчутно м’якший і комфортніший рух як на дорогах, так і на бездоріжжі, зберігаючи при цьому тягові характеристики традиційного дизеля.
Ціни на оновлений Toyota Land Cruiser Prado поки що не оприлюднені, однак офіційно підтверджено, що він вийде на європейський ринок у 2026 році.