Двигуни Paccar MX-13 від вантажівок DAF встановили на революційне судно. Комерційний транспорт та Спецтехніка

200-метрове вантажне судно Mannheim, масою 4600 тонн, стало прикладом інноваційного підходу до екологічного водного транспорту. В його основі лежить дизель-електрична трансмісія, яка поєднує п’ять адаптованих 12,7-літрових двигунів Paccar MX-13, що зазвичай використовуються на вантажівках DAF. Ці двигуни, кожен потужністю 530 к.с., приводять у дію генератори, які, у свою чергу, живлять два електромотори. Вони обертають гребні гвинти, забезпечуючи ефективне й екологічне пересування судна.

Завдяки такій схемі Mannheim споживає на 30% менше пального порівняно з традиційними дизельними суднами аналогічного класу, а викиди оксидів азоту знижено у п’ять разів. Це стало можливим завдяки не лише використанню дизель-електричного приводу, але й впровадженню системи додаткового електроживлення: акумуляторів і водневих паливних елементів. Таке рішення дозволяє судну деякий час працювати виключно на електротязі, що особливо важливо під час маневрування в портах або при проходженні густонаселених районів.

Адаптацією тягових систем займалася нідерландська компанія NPS Driven, яка перетворила традиційні вантажні двигуни в частину морської силової установки. Цей підхід демонструє потенціал для декарбонізації внутрішнього водного транспорту, відкриваючи нові можливості для зниження викидів у секторах, де електрифікація раніше вважалась малоймовірною.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.