
Електричний кросовер Xiaomi YU7, офіційно представлений у червні 2025 року, викликав справжній ажіотаж на ринку. Лише за перші 18 годин після старту продажів компанія зібрала близько 240 тисяч замовлень. Такий високий попит виявився несподіваним навіть для самого виробника й призвів до рекордного часу очікування. За інформацією ЗМІ, новим клієнтам доведеться чекати на свій автомобіль у середньому від 56 до 59 тижнів.
Тривалі терміни поставки викликали хвилю скарг серед покупців. У відповідь на зростання невдоволення засновник і генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь публічно порадив тим, хто хоче отримати електромобіль швидше, розглянути альтернативи серед інших китайських виробників. Зокрема, він згадав моделі Xpeng G7 та Li Auto L8. Неочікувано для багатьох, серед рекомендацій виявився і головний конкурент Xiaomi YU7 — Tesla Model Y. За словами Лея, «Tesla Model Y — це чудовий автомобіль, і вчора компанія оголосила кілька цікавих акцій, тож його теж варто розглянути».
Популярність YU7 легко пояснити поєднанням привабливого дизайну, сучасних технологій та конкурентної ціни. Кросовер пропонується у трьох комплектаціях і наразі доступний лише на внутрішньому ринку Китаю. Базова версія Standard оцінюється у 253 500 юанів (приблизно 35 300 доларів) і оснащується електродвигуном потужністю 315 к.с., 800-вольтовою архітектурою, що дозволяє заряджати батарею до 80% всього за 13 хвилин, та забезпечує запас ходу до 835 км.
Версія Pro, яка коштує від 279 900 юанів (близько 39 тисяч доларів), отримала два електродвигуни сумарною потужністю 489 к.с. Топова комплектація Max оцінюється у 329 900 юанів (близько 46 тисяч доларів) і оснащена акумулятором ємністю 101,7 кВт-год, що дозволяє розвивати 681 к.с. Попри значно вищі характеристики, ціна моделі залишається конкурентною для китайського ринку.
Експерти відзначають, що при виході на глобальний ринок Xiaomi YU7 зможе скласти серйозну конкуренцію Tesla та іншим відомим електричним кросоверам. Компанія вже готується до розширення за межі Китаю, і цей крок може суттєво вплинути на баланс сил у сегменті доступних електромобілів.