В Tesla розповіли, чому бояться оприлюднення даних про аварії за участі її автопілоту. Техніка і технології

Компанія Ілона Маска визнала, що публікація даних про аварії за участі її автівок з системами допомоги водієві може завдати їй значної шкоди.

Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) вимагає від автовиробників повідомляти про всі аварії, в яких брали участь системи ADAS (автопілот і повне автономне керування). На Tesla припадає переважна більшість повідомлень про аварії аварій від NHTSA. Але громадськості недоступні дані про ці інциденти, оскільки Tesla зловживає політикою NHTSA, щоб приховати цю інформацію. Наразі автовиробник зараз веде судову тяжбу з The Washington Post, яка вимагає дані про аварії Tesla, пов’язані з її системами ADAS, пише Electrek.

У новій заяві Tesla стверджує, що «зазнає фінансових та економічних збитків, якщо запитувана інформація буде розкрита». Мовляв, конкуренти можуть використовувати ці дані для оцінки прогресу Tesla в розробці систем ADAS.

«…розкриття запитуваної інформації може передбачувано призвести до різних видів шкоди для Tesla. Публічний випуск версій апаратного та програмного забезпечення ADAS дасть змогу конкурентам, серед іншого, оцінити ефективність певної версії апаратного або програмного забезпечення; розрахувати кількість збоїв для різних програмних і апаратних систем, а також зробити висновки щодо темпів прогресу Tesla», — ідеться в заяві компанії.

Адвокати Washington Post не погоджуються з цим аргументом і вказують на те, що версія програмного та апаратного забезпечення ADAS Tesla не може залишатися приватною, враховуючи, що самі водії мають доступ до цієї інформації у власних транспортних засобах.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.