В Україні почали працювати китайські самоскиди Shahtuisk. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Автотранспортний підрозділ «АрселорМіттал Кривий Ріг» розпочав заміну фізично застарілої та зношеної великовантажної техніки введенням в експлуатацію нових кар’єрних самоскиди Shahtuisk90-C6.

Відразу чотири машини 60-тонної вантажності пущені у дію на підприємстві. В металургійному виробництві їм роботи вистачає — самоскиди перевозять гарячий шлак, кокс та інші сипучі та великогабаритні матеріали.

Як розповідається в газеті АрселорМіттал, підприємство є одним із перших в Україні, хто експлуатуватиме ці автомобілі у виробництві. Для цього довелося навіть переучувати водіїв, оскільки самоскиди зовсім іншої концепції. Водії пройшли курс з основ управління та обслуговування такої техніки, отримали відповідні сертифікати від дилера виробника.

Вантажність такого самоскида на 15 тонн більша від виведених з ладу чи пошкоджених війною 45-тонних старих машин. Придбані кар’єрні машини Shahtui повністю відповідають міжнародним стандартам з охорони праці та безпеки руху.

«Нове завжди краще старого, а якщо нова техніка ще й зручна для роботи, тоді взагалі приємніше працювати з нею. У цього самоскида велика кабіна, в ній багато простору, є панорамне вікно, через яке все добре видно. Кращому спостереженню навколо машини сприяють відеокамери, що встановлені з усіх боків. Завдяки їм для водія вже немає «сліпих» зон. А це безпека для усіх учасників робочого процесу», — ділиться враженням и водій Дмитро Войлов, який раніше працював на 45-тонному самоскиді БелАЗ.

За словами Войлова, робоче місце, ергономіка тут продумані та лояльні до водія у комфорті та зменшенні його втомлюваності під час робочої зміни. Тут також продумали про робоче крісло. Воно антивібраційне та може анатомічно підлаштовуватися під вагу та статуру людини за кермом.

Машина потужна. Маючи повну масу 90 т, з яких 60 т відведено під вантажність, його двигун Weichai (WP12G430E310) екологічного стандарту Tier 3 на 316 кВт/429,63 к.с. повністю справляється з навантаженнями при транспортуванні породи чи продуктів відходів. В середньому на одну «конячку» припадає 209,3 кг, що для силового потенціалу кар’єрної техніки є гарним показником.

В стандартній комплектації стоїть кондиціонер і, що головне, в кабіні є зона відпочинку. Завдяки меншій висоті відносно попередніх 45-тонників, що підлягають списанню, Shahtuisk90-C6 зручніший в техобслуговуванні, менше потребує додаткових засобів безпеки при ремонті тощо.

Звісно, китайські машини не для доріг загально користування, експлуатуються в межах технологічних шляхів підприємства, оскільки тут ширина 3550 мм. Висотою та довжиною «кар’єрист» також не скривджений — 4050 та 9050 мм відповідно.

Нині нові самоскиди ще перебувають на обкатці, проте вже демонструють надійність і зручність в роботі.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.