В Україні почали виробляти броньовані медеваки Mediguard з німецьких комплектуючих. Надзвичайні події

Зібрані в Україні з німецьких машинокомплектів перші чотири медичні броньовані автомобілі Mediguard вже введено в експлуатацію фронтовими медиками.

Про українське виготовлення цих машин та початок їх постачання у війська розповідається на ФБ-сторінці Посольства Німеччини в Києві (Deutsche Botschaft Kyjiw). Зазначається, що таке виробництво в Україні організовано для порятунку українських військових.

З невеличкого допису зрозуміло, що медичне обладнання та бронювання виготовлено в Німеччині, а процес збирання проведено на українських виробничих потужностях. Комплектація медичним обладнанням, навісною прибортовою атрибутикою та інструментарієм також здійснено в Україні, але з ввезених наборів.

Фінансування виробництва, логістики та облаштування здійснюється урядом Німеччини. Також додано, що у виробництві цієї партії броньованих автомобілів Mediguard українського виробництва враховано побажання армійських медиків, що експлуатували машини попередніх постачань.

Щоправда, в короткому повідомленні не вказано характеристик машини та виробника.

На підсиленому шасі з броньованою капсулою кузова з листа шведського балістичного прокату у 6,5 мм створено першокласний автомобіль переднього краю, яким можна вивозити поранених прямо з передової. Протиуламкове скло товщиною 5 мм захистить екіпаж та евакуйованих від стрілецької зброї та шматків з вибухаючих мін та снарядів.

Кейсевак (Casualty Evacuation) для транспортування пораненого лежачого та сидячих до місця надання медичної допомоги облаштовано за модульною системою з органайзерами. Тут навіть є власний агрегат енергоживлення. Місткість добротна: 2 пасажири в передній частині салону, 1 лежачий (ноші) в салоні + 3 сидячих місця.

Оскільки бронекапсула з добротно захищеним моторним відсіком додали ваги, то Mediguard отримав посилені диски коліс та витриваліші шини, для амортизації встановили спереду посилені пружини, а позаду — додаткові ресори. Класична гальмівна система зазнала змін — замінили диски, колодки, супорти тощо.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.