В Угорщині побудували шляхопровід, який веде в нікуди. Автомобільні дороги. Ремонт та будівництво доріг

Найбільш незрозуміла та фінансово непідвладна здоровому глузду кільцева розв’язка побудована в Угорщині між Залаегерсегом і Заласентіваном: вона логістично ні з ким, ні з чим не зістикована — просто стоїть сиріткою посеред поля.

Про будівництво сповіщає гарна інформаційна дошка проєкту, де вказано, що замовником об’єкта є муніципалітет Залаегерсег. На створення цієї дорожньої споруди, будівництво якої розпочалося 4 роки тому, витрачено добрі 500 мільйонів угорських форинтів із фінансування Європейського Союзу.

За деякими джерелами, як розповідає Atlatszo, тут мав бути логістичний центр і контейнерний термінал приватної компанії Metrans. Для цього побудували кільцеву розв’язку.

Однак проєкт Metrans, анонсований у 2021 році, досі не стартував, оскільки потребує розвитку залізниці. Залізничне полотно обіцяв насипати й вкласти колію уряд Угорщини ще 4 роки тому, але з того часу так нічого й не зробив.

Обіцянки-цяцянки на європейський лад

У лютому 2021 року міністр закордонних справ Петер Сійярто оголосив, що транспортна компанія Metrans побудує контейнерний термінал і логістичний центр у Залаегерсегу вартістю 15,7 млрд форинтів.

Місія гарна, проєкт вважався перспективним. Метою німецької компанії з інвестиціями було дозволити товарам, що прибували залізницею з портів Адріатичного моря (Трієст, Копер, Рієка), продовжувати рух звідси в напрямку Словаччини, Чехії та Польщі, без необхідності проходити через Будапешт.

Муніципалітет працює ліпше, ніж уряд Угорщини

Щоб допомогти інвестиціям, муніципалітет Залаегерсег взяв на себе зобов’язання побудувати кільцеву розв’язку та дорогу, що веде до майбутнього контейнерного термінала, а також розвивати комунальні послуги на території, придбаній компанією. Муніципалітет вже виконав свої зобов’язання до кінця 2023 року.

Попри те, що у вересні 2021 року представники Metrans заклали перший камінь у фундамент інвестиції, будівництво ні терміналу, ні логістичного центру не розпочато. Уряд Віктора Орбана, м’яко кажучи, не поспішав з виконанням обіцянок щодо залізничної дельта-траси.

Компанія і мер показують пальцем на уряд

Мер Залаегерсега наголосив, що муніципалітет виконав взяті на себе завдання, він не має впливу на будівництво дельтової колії.

У Metrans заявили, що наразі вони не змогли розпочати інвестування, оскільки залізниця не побудована.

«В умовах відсутності залізничного сполучення робота терміналу неможлива», — зазначають у Metrans.

Довгобуд європейського статусу

Все це буде нескоро. Проблемна залізнична дельта-траса в Заласентівані не буде завершена в одну мить: згідно з повідомленням про державні закупівлі, поки що невідомий переможець тендеру повинен буде побудувати її за 840 днів, тобто більше ніж за 2 роки.

Тому, навіть якщо вони почнуть роботи цьогоріч, завершення будівництва буде не раніше кінця 2027 року, хоча на церемонії закладки фундаментного каменю у 2021 році чиновники заявили, що контейнерний термінал почне працювати вже у 2023 році.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.