В Аргентині розпочалась паливна криза. Ринок бензину та дизельного палива

Водії в Аргентині зіткнулися з найгострішим дефіцитом бензину за останні роки, пише Reuters. На багатьох заправках пального немає взагалі, а на тих, що працюють, збираються величезні черги.

Країна, яка є великим виробником сланцевої нафти та природного газу, з кінця минулого тижня страждає від браку бензину і дизельного пального через проблеми з нафтопереробкою та дефіцит валюти, що стримує імпорт.

Усе це відбувається на тлі президентських виборів — 19 листопада країна буде обирати в другому турі між міністром економіки Серхіо Массою та радикальним лібертаріанцем Хав’єром Мілеєм.

«Правда в тому, що я працюю на автомобілі, і це все одно, що шукати воду в пустелі. Це виснажує, бо ніколи не знаєш, що буде далі. Ми живемо одним днем», — цитує агентство одного з водіїв Cabify, місцевого аналога Uklon.

Дефіцит пального утворився через планову зупинку двох нафтопереробних заводів, які забезпечують до 80% ринку.

«Проблема не в тому, що не вистачає нафти. Проблема в тому, що немає вільних потужностей на НПЗ всередині Аргентини. Крім того, вам потрібні долари, щоб заплатити за імпорт, а у центрального банку їх немає. І навіть коли імпорт відбувається, нафтопереробні компанії продають собі в збиток за нижчу ціну, ніж купують», — пояснив ситуацію представник нафтопереробної галузі.

На перебої з постачанням вплинуло також те, що ціна на нафту в рамках боротьби з інфляцією всередині країни встановлена на рівні $56 за барель, тоді як за кордоном її вартість $86. Це зробило експорт нафти вигіднішим, ніж забезпечення внутрішнього ринку.

Міністерство економіки Аргентини попередило, що заборонить експорт сланцевої нафти, якщо нафтові компанії не ліквідують паливну кризу всередині країни.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.