Один з провідних світових авіаперевізників KLM ввів в експлуатацію свої перші електричні тягачі Goldhofer для обслуговування літаків. Нові машини приписано до аеропорту Схіпхол, одного з найбільших у Нідерландах.
Поява електричних тягачів для літаків у наземній службі обслуговування бортів свідчить про прагнення KLM до операцій з нульовим рівнем викидів. Компанія планує до 2030 року перевести на акумуляторний привод весь транспорт наземної служби.
Йдеться про поступове переведення на електричну тягу не тільки тягачів літаків, але й про паливозаправники, снігоприбиральні, підмітальні, пожежно-рятувальні машини та іншу спецтехніку. Про електричного первістка для буксирування розповів у своєму релізі KLM Royal Dutch Airlines.
Не димить і не чадить
Для обслуговування літаків біля перонів, рульових доріжок та в зоні стоянок компанія взяла електричні буксири Goldhofer Phoenix AST2E. Таким чином розпочалася заміна поточних дизельних моделей на машини з кращою універсальністю.
Нові тягачі можуть штовхати та буксирувати як невеликі літаки, так і гігантські ЛА, як от Boeing 777.
Водієві працювати комфортніше
Тягачі Phoenix AST2E працюють тихо. Це створює кращі умови праці та позитивно впливає на умови праці спеціалістів наземних служб аеропортів.
Машини також пропонують комфортніші умови для водіїв завдяки покращеній підвісці та комфортному робочому місцю. В кабіні водій має поворотне сидіння на 180°, що забезпечує йому зручність як у штовханні, так і в буксируванні літаків.
Малий, але з великим потенціалом
Машини укомплектували літій-іонним акумулятором 700 В різної місткості. Це може бути 80 кВт-год (2×40 кВт-год) або ж 160 кВт-год (4×40 кВт-год) чи 240 кВт-год (6×40 кВт-год).
Такого потенціалу достатньо для штовхання чи буксирування навіть літаків великого розміру Boeing 777, злітна вага якого у заправленому стані пальним та пасажирами доходить до 350 000 кг. При цьому аеродромний тягач AST2E має масу від сили 18 000 кг, а то й менше, все залежить від комплектації, а це за масою практично у 20 разів менше.

Опубликовал
Теги: 

