В автомобілях BMW будуть використовувати деталі з волокон льону. Техніка і технології

Компанія BMW готується до серійного впровадження натуральних композитів на основі лляного волокна в цивільні автомобілі, використовуючи досвід автоспорту. Нові матеріали, розроблені у співпраці зі швейцарською компанією Bcomp, уже понад п’ять років проходять випробування в болідах Formula E, BMW M4 DTM та M4 GT4, і нещодавно успішно витримали випробування в екстремальних умовах, зокрема на трасі 24 години Нюрбургринга.

Ці композити мають подібну до карбону міцність і жорсткість, але при цьому є легшими та набагато екологічнішими, оскільки виготовляються з відновлюваної сировини. BMW підкреслює, що перехід від традиційного карбону до натурального композиту лише на етапі виробництва знижує викиди CO2 приблизно на 40%. Особливо перспективними ці матеріали вважаються для виготовлення як зовнішніх кузовних елементів, так і декоративних компонентів інтер’єру.

Розробка таких технологій у рамках стратегії BMW Group демонструє прагнення компанії скоротити вуглецевий слід і перейти до більш сталого виробництва. За результатами численних випробувань нові композити вже відповідають жорстким вимогам безпеки й функціональності, зокрема щодо жорсткості даху. Це свідчить про готовність BMW зробити нові матеріали частиною масового виробництва у найближчому майбутньому.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.