
У концерні BMW знову підтвердили: відмова від двигунів внутрішнього згоряння найближчим часом не входить у плани компанії. Попри глобальні зусилля Євросоюзу щодо заборони продажу нових бензинових і дизельних автомобілів із 2035 року, німецький автовиробник має намір продовжувати розробку, вдосконалення та комерційне використання ДВЗ як одного з основних напрямів свого бізнесу.
Генеральний директор BMW Олівер Ципсе вже неодноразово наголошував, що повна електрифікація не може бути нав’язана ані ринку, ані споживачам. На його переконання, перехід має бути еволюційним, а не примусовим, і клієнти повинні мати право вибору. У свіжому матеріалі німецького видання Automobilwoche топменеджмент BMW детально пояснив свою позицію, вказавши на ключові економічні та технологічні чинники. Ципсе прямо заявив:
«Двигун внутрішнього згоряння є основою нашого виживання і залишиться важливим елементом нашої бізнес-моделі в майбутньому».
Цю позицію підтвердив також керівник заводу BMW у місті Штайр (Австрія) Александр фон Мольтке. За його словами, компанія активно інвестує в удосконалення всього спектру традиційних силових агрегатів — від трициліндрових до V8. Підготовка до майбутніх екологічних норм, зокрема стандарту Євро-7, вимагає глибокої наукової та технічної роботи, і BMW не планує відмовлятися від цих технологій на користь повної електрифікації.
Окрему увагу в компанії приділяють дизельним силовим агрегатам, які, на думку інженерів, мають великий потенціал для розвитку завдяки використанню нових екологічно чистих видів пального. Одним із таких рішень стало впровадження HVO100 — високоякісного синтетичного пального, яке вже використовують для заправки нових дизельних автомобілів BMW, виготовлених у Німеччині. Після заправки ці машини відправляють дилерам по всьому світу.
За інформацією компанії, HVO100 дозволяє скоротити викиди CO2 до 90% у порівнянні зі звичайним дизельним пальним. Його головні переваги полягають не лише в екологічності, а й у поліпшеній продуктивності за низьких температур, а також у стійкості до мікробіологічного забруднення завдяки високому ступеню очищення.
У контексті амбітних планів Європейського Союзу щодо відмови від двигунів внутрішнього згоряння до 2035 року, BMW демонструє обережну позицію. На запитання журналістів про те, чи вважає компанія реалістичним цей дедлайн, фон Мольтке відповів лаконічно:
«Це не наша турбота. Обговорювати це немає сенсу. Наше завдання — бути готовими до різних можливих сценаріїв і гарантувати, що ми зможемо й надалі виконувати свої зобов’язання перед клієнтами та партнерами».