
На виставці Abenteurer Allrad 2025 у німецькому місті Бад-Кіссінген Mercedes-Benz продемонструє цілу серію позашляхової техніки, адаптованої для далеких подорожей та життя в умовах дикої природи. Центральне місце на стенді компанії Hellgeth engineering GmbH займають чотири кемпери TenereX, збудовані на базі Unimog U 4023. Назва моделі символічна — вона походить від слова «Tenere», що у перекладі з мови туарегів означає «країна там», тобто пустеля або край світу, натякаючи на призначення автомобіля — пересування найвіддаленішими і найважчими маршрутами.
TenereX має підключуваний повний привод, блокування міжосьового і міжколісних диференціалів, систему регулювання тиску в шинах, довгохідну пружинну підвіску та високий дорожній просвіт. Усе це робить його придатним для справжніх бездоріжжевих експедицій, де стандартні рішення втрачають ефективність.
Житловий модуль кемпера обладнаний для автономного проживання: є двоспальне ліжко, кухня з індукційною плитою, холодильник на 85 літрів, душ і туалет, а також ємності для питної й технічної води. Сонячні панелі на даху дозволяють заряджати бортові системи без необхідності зовнішнього живлення. Конструкція фургона та меблі виконані з легких матеріалів, зокрема алюмінію, а маса машини не перевищує 7,49 тонни, що дозволяє керувати нею з водійським посвідченням категорії В.
Окрім серійного дизельного двигуна потужністю 231 к.с., у компанії Hellgeth можуть запропонувати заміну силового агрегата на 6-циліндровий мотор потужністю 299 к.с., що суттєво підвищує тягові можливості машини. Також серед додаткових опцій — встановлення лебідок, модернізація підвіски, збільшення об’єму паливного бака тощо.
Окрім TenereX, компанії RKF-Bleses і FAS Expedition представлять на виставці дві експедиційні машини з кузовами-фургонами на шасі Unimog U 4023 і U 5023. А на спеціальній трасі для бездоріжжя можна буде протестувати Unimog із дворядною кабіною AG.
Цікавий екземпляр представить ще один учасник виставки — великий кемпер на базі вантажівки Mercedes-Benz Arocs з колісною формулою 6×6 і потужним 510-сильним двигуном. Машина оснащена рамою з центральною трубою, яка працює на скручування, забезпечуючи кращу адаптацію до нерівностей рельєфу. Вона має потужний багажник на даху кабіни та спеціальне кріплення FAS на задній стінці фургона для транспортування квадроцикла чи додаткових коліс.