
Програмне забезпечення Full-Self Driving (FSD) від Tesla, яке позиціонується як напівавтономне, виявилося неспроможним розпізнавати опущені шлагбауми та миготливі сигнали на залізничних переїздах.
У соцмережах з’являються відео, де водії змушені втручатися, щоб запобігти зіткненню автомобіля з бар’єрами. Один із таких випадків завершився тим, що Tesla зачепив потяг.
За даними NBC News, з червня 2023 року зафіксовано щонайменше 40 випадків, коли електромобілі Tesla з увімкненим FSD не змогли безпечно перетнути залізничний переїзд. Журналісти опитали шістьох водіїв, які розповіли про небезпечні ситуації.
Один із них — Італо Фріґолі — повідомив, що його Tesla Model Y 2025 року з апаратним забезпеченням HW4 намагалася проїхати переїзд біля його будинку в Північному Техасі, незважаючи на червоні сигнали.
«Я був змушений різко загальмувати. У майбутніх версіях FSD, сподіваюся, це буде виправлено», — зазначив він.
Ще один випадок стався в червні в містечку Сінкінг-Спрінг, штат Пенсильванія. Tesla з увімкненим автопілотом зробила несподіваний поворот на залізничні колії та проїхала близько 15 метрів, перш ніж водій і пасажири покинули авто. Через кілька хвилин потяг зачепив машину, пошкодивши дзеркало.
Генеральний директор компанії Ілон Маск не приховує, що майбутнє Tesla пов’язане з автономним водінням. У 2025 році компанія активно розширює сервіс Robotaxi, хоча технологія не завжди встигає за амбіціями. Після змін у законодавстві Техасу, які вимагають мінімум 4-го рівня автономності, Tesla перевела своїх «спостерігачів безпеки» в статус водіїв, посадивши їх за кермо.