
Власники Nissan з двигунами VC-Turbo подали колективний позов проти автовиробника. Вони стверджують, що силові агрегати мають суттєві проблеми з надійністю й можуть раптово вийти з ладу навіть після ремонту, а компанія Nissan знала про проблеми, але приховала їх.
Інженери Nissan та Infiniti були одними з перших, хто впровадив в серійні двигуни систему змінного стиснення, що надає мотору кращої продуктивності та ефективності. Однак те, що колись рекламувалося як інновація, тепер стало предметом нового колективного позову, пише Carscoops.
В ньому власники стверджують, що двигуни можуть різко вийти з ладу. Повідомляється, що мотори мають нерівномірні оберти на холостому ходу, глохнуть, видають гул та цокіт, або втрачають потужність на ходу. Власники вважають, що Nissan знала про ці проблеми, але нічого не зробила.
У позові згадуються чотири позивачі. Одним з них є Денніс Беккер. 30 березня 2024 року він придбав новий Rogue 2023 року випуску у Шарлотті, штат Флорида, але після того, як проїхав лише 252, загорівся індикатор «Check Engine». Він каже, що автомобіль зупинився і його не можна було запустити.
Дилер замінив акумулятор та прошивку модуля керування двигуном, але за місяць проблема з’явилась знову. У позові інші власники стверджують, що компанія Nissan заперечувала існування дефекту, а також змушувала клієнтів самостійно покривати витрати на діагностику та ремонт.
Позов стосується Nissan Rogue 2021-2023 років випуску, Nissan Altima 2019-2023 років випуску та Infiniti QX50 2019-2023 років випуску. У ньому також стверджується, що нещодавнє відкликання, опубліковане автовиробником через його турбодвигуни зі змінною компресією, призвело до неадекватного ремонту, який для більшості власників «зводиться лише до кількох замін оливи» у двигуні та трансмісії.