Hyundai знову опинилася під прицілом через потенційно дефектні двигуни. Власники Hyundai Santa Fe SE 2018 року подали колективний позов, стверджуючи, що їхній 3,3-літровий V6 Lambda II GDI може буквально вибухнути — у деяких випадках на пробігах близько 100-120 тисяч кілометрів.
Як пише Carscoops, подружжя Джейсон та Еллісон Бернс придбали Santa Fe з пробігом у 28 000 кілометрів у 2019 році. У квітні 2024-го, після майже 120 000 кілометрів, їхній позашляховик заглох і втратив потужність. Огляд показав дірку в блоці двигуна, ймовірно спричинену зламаним шатуном, який пробив мотор ізсередини.
Після численних скарг та розслідування NHTSA Hyundai була змушена продовжити гарантію на двигуни Santa Fe 2014-2019 років до 15 років або 240 000 кілометрів пробігу.
Однак родина Бернсів дізналася про цю гарантію лише у 2024 році, коли їхній двигун уже помер, а місцевий дилер нібито відмовився ремонтувати позашляховик безкоштовно. У результаті вони продали Santa Fe за пів ціни та придбали нове авто у того ж дилера за $30 000.
У позові стверджується, що Hyundai роками знала про дефекти 3.3 Lambda II GDI — зокрема про:
- заклинювання двигунів;
- відриви шатунів;
- руйнування блоку;
- масові скарги власників.
Цей двигун встановлювався також на низці моделей KIA, і раніше був предметом окремих розслідувань. Позивачі стверджують, що Hyundai вдавалася до оманливої реклами, порушувала гарантійні зобов’язання та закони про захист прав споживачів.
Бернси вимагають відшкодування збитків і судового наказу, який зобов’яже Hyundai відкликати та замінити всі потенційно дефектні двигуни.

Опубликовал
Теги: 

