Власники електромобілів подали позов проти Toyota і Subaru через несправні батареї. Відкликання автомобілів

Toyota та Subaru опинилися в центрі колективного позову через проблеми з акумуляторами в електромобілях Solterra та bZ4x.

Власники цих моделей стверджують, що встановлені у них 12-вольтові батареї виходять з ладу надзвичайно швидко — іноді вже після кількох місяців експлуатації або пробігу менш ніж 16 тисяч кілометрів.

Згідно з матеріалами суду, деякі автовласники були змушені міняти акумулятори по кілька разів за короткий період. Один із позивачів повідомив, що його батарея відмовила тричі після всього лише 8 тисяч кілометрів пробігу, причому дві заміни відбулися протягом року. Це викликало обурення серед власників, адже навіть у електромобілях допоміжний 12-вольтовий акумулятор зазвичай служить роками, а не місяцями.

Позивачі також заявляють, що Toyota та Subaru були обізнані про проблему ще до виходу моделей на ринок, але не попередили клієнтів і не вжили належних заходів. Вони наголошують, що дилери досі не запропонували довгострокового рішення, через що автомобілі фактично стають непридатними для використання після розрядки батареї, залишаючи водіїв у небезпечних ситуаціях.

Хоча в позові не уточнюється технічна причина швидкого виходу батарей з ладу, подібні скарги раніше вже надходили до Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA). Це може посилити тиск на виробників і змусити їх провести офіційний відгук проблемних моделей.

Однак процес колективного позову може тривати роками. До остаточного рішення власники вимушені миритися з повторними відмовами акумуляторів, що ставить під сумнів надійність обох моделей. Наразі справа перебуває на розгляді в Окружному суді Східного округу Каліфорнії.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.