Бюджетний електроседан BMW готується до дебюту. Рекламні тизери нових автомобілів

BMW готує кардинальне оновлення для свого найпопулярнішого седана — 3 Series, який стане одним із ключових представників нового покоління моделей, побудованих на архітектурі Neue Klasse. Це не лише електрична стратегія, а й переосмислення всього модельного ряду, що має поєднати мінімалістичний дизайн і передові технології.

Нинішнє покоління BMW 3 Series з’явилося у 2018 році, а у 2022-му пройшло планове оновлення, отримавши систему iDrive 8 і новий передній бампер зі складною геометрією. Проте навіть після рестайлінгу продажі у 2024 році впали на 7,8%, що лише підтвердило: ринок чекає на повноцінну нову генерацію.

Наступне покоління 3 Series буде запропоноване як у традиційних бензинових версіях із рядними чотирициліндровими й шестициліндровими двигунами, так і у повністю електричному виконанні під назвою i3. Саме цей індекс вже знайомий китайському ринку, де компанія продає електричний седан i3 після зняття з виробництва однойменного хетчбека. При цьому назва Neue Klasse залишиться концептуальною і не стане частиною офіційної назви моделі, хоча під час презентації її безумовно активно використовуватимуть.

Зовнішність майбутнього 3 Series отримає чіткі риси концепту Vision Neue Klasse, але без радикальних форм. Судячи зі шпигунських фотографій і рендерів, опублікованих Motor1, седан матиме горизонтально витягнуту решітку радіатора, вузькі й гострі фари по кутах, більш прямі лінії кузова та витончену корму з тонкими прямокутними ліхтарями. Зберігатиметься фірмовий «вигин Хофмайстера» на задній стійці, а дах отримає плавний, але динамічний профіль.

Салон буде виконаний у мінімалістичному стилі й отримає величезний 17,9-дюймовий дисплей, аналогічний до того, що вже представлений у новому iX3. Екран поєднуватиме панель приладів, мультимедійний комплекс та функції для переднього пасажира. Водночас у BMW наголошують, що повної відмови від фізичних елементів керування не буде: автовиробник залишить тактильні елементи там, де вони справді потрібні, наприклад, регулятор гучності.

Щодо силових установок, то нова лінійка не стане суто електричною. Базова версія 330 отримає модернізований дволітровий турбомотор із чотирма циліндрами потужністю близько 255 к.с., тоді як рядна «шістка» розвиватиме приблизно 386 к.с. Окреме місце в гаммі займе новий М3, який з’явиться пізніше й може отримати «новий тип» рядного шестициліндрового двигуна з елементами гібридизації. Плагін-гібрид також, імовірно, залишиться в гаммі, зважаючи на високий попит на ринку, хоча у США 330e був знятий з продажу у 2024 році.

Електрична версія i3 стане повноцінним представником Neue Klasse і майже напевне отримає двомоторну установку, хоча економічна версія з одним мотором на задній осі також можлива. Очікується, що електричний М3 матиме близько 700 к.с. і буде задньоприводним, а архітектура Neue Klasse у перспективі дозволить підняти потужність аж до 1000 к.с., що зробить модель конкурентом Tesla Model S Plaid чи Lucid Air Sapphire.

Вартість нового BMW 3 Series зросте порівняно з нинішнім поколінням, ціна стартуватиме приблизно з 50 тисяч доларів за бензинову версію. Електричний i3 буде дорожчим і коштуватиме трохи більше від цієї позначки. Нинішня модель продається у США за ціною від 47 тисяч доларів, тоді як топові версії, такі як M3 Competition xDrive, сягають 87 тисяч.

Першим представником Neue Klasse став кросовер iX3, дебют якого відбувся цього року на автосалоні IAA Mobility у Мюнхені. Очікується, що 3 Series нового покоління буде представлений вже наприкінці цього року, тоді як повністю електричний i3 з’явиться не раніше 2026-го і вийде на ринок як модель 2027 року. Виробництво стартує наприкінці 2026-го, а новий М3 приєднається до лінійки ще пізніше, орієнтовно у 2027 році.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.