Ательє Mansory знову доопрацювало Tesla Cybertruck. Новини світових тюнінг-ательє

Відоме німецьке тюнінг-ательє Mansory, що славиться своїми сміливими та іноді надмірно ексцентричними проєктами, презентувало чергову версію кастомізованого Tesla Cybertruck. Після того, як п’ять місяців тому була представлена модель Elongation, яка й без того виглядала доволі нестандартно, майстри з Mansory вирішили, що цього замало. У відповідь на виклик зробити футуристичний пікап Tesla ще більш незвичним, вони створили нову модифікацію під назвою Elongation Evo.

Як видно вже з самої назви, Evo є еволюційним продовженням попереднього проєкту, але з помітно ширшою кількістю ексклюзивних елементів. Зовнішній вигляд пікапа повністю перероблено з урахуванням власного дизайнерського бачення Mansory. Автомобіль отримав ще більшу кількість деталей з відкритого кованого вуглепластику, включно з новим капотом і передньою панеллю, які повністю замінили стандартні елементи Tesla. Також з вуглеволокна виготовлені кришки дзеркал заднього виду, розширювачі колісних арок, декоративні накладки й аеродинамічн і елементи на кормі, схожі на винглети від Ferrari FXX-K.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений MANSORY (@mansory)

На даху встановлені додаткові світлодіодні блоки, а ззаду з’явився новий масивний дифузор. Особливу увагу привертає підсвічена емблема Mansory, яка одразу сигналізує про ексклюзивність проєкту. Завершують образ гігантські 26-дюймові колісні диски, які виглядають ще більш екстравагантно завдяки характерному малюнку вуглецевого волокна, який фірма використовує у своїх останніх роботах.

Салон Elongation Evo, на відміну від зовнішніх змін, залишився незмінним у порівнянні з першою версією Elongation. У дизайні інтер’єру використані поєднання чорного, білого та яскраво-жовтого кольорів, що створює яскравий і сміливий візуальний контраст. Такий вибір оздоблення чітко натякає на орієнтацію автомобіля на специфічну аудиторію, яка цінує ефектність понад усе.

Хоча Mansory не розголошує вартості пакета доопрацювання для Tesla Cybertruck Elongation Evo, джерела вказують, що цей проєкт орієнтований переважно на ринок Близького Сходу. Тамтешні клієнти мають високий попит на ексклюзивні й максимально індивідуалізовані автомобілі, на відміну від США, де інтерес до Cybertruck останнім часом помітно знизився. Саме тому Mansory свідомо зосередило свої зусилля на тих регіонах, де футуристичний вигляд і агресивний дизайн не просто сприймаються, а активно шукаються.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.