Автомобілі та потяги поїдуть під Балтійським морем. Автомобільні дороги. Ремонт та будівництво доріг

Через п’ять років підводний тунель під дном Балтійського моря з’єднає Данію з Німеччиною. Це стане найдовшим об’єктом такого типу у світі.

Ця 18-кілометрова споруда з 2029 року стане прямою дорогою з данського міста Редбю до німецького Путгардена. Про це йдеться на сайті будівельної організації Sund&Baelt.

Поїздка автомобілем по цьому тунелю триватиме 10 хвилин, а поїздом — на три хвилини менше. Загалом дорога з Копенгагена до Гамбурга буде на 2 години коротша.

Наразі ділянку між Путтгарденом і Редбі потрібно долати поромом. Така подорож займає 45 хвилин, але в очікуванні прибуття наступного корабля утворюються черги.

Король Данії Фредерік X урочисто відкрив перший елемент 18-кілометрового залізнично-дорожнього тунелю під Фемарнським поясом у Балтійському морі. На будівельному майданчику в Родбі монарх відкрив пам’ятну дошку біля входу у 217-метрову бетонну частину тунелю, що буде занурена у море вже в нинішньому році.

У капсулу часу король поклав монету зі своїм зображенням, а також сувеніри будівельників. Усе це замуровано на довгі часи, щоб через століття нагадати нащадкам про цю пам’ятну подію.

Як повідомляє головний підрядник цього об’єкту компанії Sund&Baelt, перехід матиме 89 бетонних елементів. Їх розмістять у морі за допомогою спеціальних суден, побудованих на верфі в Гдині.

Частини тунелю виготовляються на данській стороні на спеціальній тимчасовій фабриці. Конструкції виготовляють з арматури на місці, а потім зміцнюють бетоном.

Вартість інвестицій оцінюється в 8 мільярдів доларів. Тунель буде платним, як і міст через протоку Ересунн, що з 2000 року з’єднує столицю Данії Копенгаген зі шведським Мальме. Та інвестиція вже окупилася. Для тунелю Фемарнбельт ціна перетину ще не визначена.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.