Автовиробники США виступили проти підвищення мит з Мексикою та Канадою. Новини про податки на автомобілі

Автомобільна промисловість США залежить від імпорту з Мексики та Канади, і запровадження мит у розмірі 25% може мати руйнівні наслідки для галузі.

У 2023 році 3,6 млн автомобілів — 50% від усього імпорту легкових авто до США за вартістю — прибули саме з цих двох країн. Більшість цих транспортних засобів було виготовлено на заводах, що належать американським автогігантам — General Motors, Ford та Stellantis.

Важливість імпорту з Мексики та Канади виходить за межі готових авто. Щорічно до США постачається комплектуючих та запчастин на суму $100 млрд, що є критично важливим для безперебійної роботи виробничих ліній.

Частка автомобільної продукції в експорті:

  • Автомобілі та запчастини становлять 31% усього мексиканського експорту до США (приблизно $150 млрд).
  • Для Канади цей показник складає 14% (понад $55 млрд).

У 2024 році 22% продажів автомобілів у США за кількістю та 16% за вартістю припадає саме на імпорт із Мексики та Канади.

Чому 25% мито загрожує американській автоіндустрії?

За оцінками Barclays, нові мита можуть:

  • Знищити прибутки компаній «Великої трійки» (GM, Ford, Stellantis), якщо вони не збільшать ціни або не змінять виробничі ланцюги.
  • Додати близько $2700 до середньої вартості кожного автомобіля, проданого в США.
  • Коштувати галузі $110 млн щодня, якщо потоки імпорту залишаться незмінними.

Таким чином, мита можуть не лише підвищити ціни для споживачів, але й поставити під загрозу робочі місця та стабільність ланцюгів постачання, завдаючи серйозного удару по всій автомобільній галузі США.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.