Автобус для бездоріжжя Torsus Praetorian отримав понад 50 змін. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Унікальний у своєму роді позашляховий автобус Torsus Praetorian, розроблений Pulsar Expo — чеською компанією з українським корінням, у 2024 році отримав понад півсотні технічних удосконалень, повідомляе Power Progress.

Машина має додатковий індекс TG3 і відрізняється, перш за все, суттєво переробленим шасі MAN TGM. Між шасі та кузовом з’явилися гумові напівсферичні елементи, які значно гасять вібрації, що передаються від дороги. Передня і задня підвіска тепер пневматична. У результаті автобус із досить високим центром ваги став більш стійким та комфортабельним на ходу. Спереду та ззаду також застосовуються 19,5-дюймові гальмівні диски.

Були покращені системи кондиціювання та опалення. У 35-місному салоні пропонується до 14 конфігурації сидінь. Помітно змінилося робоче місце водія: встановлені нова панель приладів, з клавішею електричного стоянкового гальма, багатофункціональне кермо, інший селектор АКП на рульовій колонці. Завдяки новим дзеркалам та бічним вікнам було покращено оглядовість. В оснащення входять система допомоги для руху заданою смугою, датчики дощу та світла. Передня маска, виконана, як і весь кузов, із композитних матеріалів, тепер піднімається на 30 см вище, що підвищило зручність обслуговування.

На Torsus Praetorian встановлено 6,9-літровий двигун MAN D0836 LFLAO потужністю 290 к.с. і максимальним крутним моментом 1150 нм при 1200 — 1750 об/хв. З ним у парі працює автоматична 12-ступенева коробка передач MAN Tipmatic.

Водій однією кнопкою може вибрати один із шести режимів руху. Серед них економічний Efficiency Mode, а також Emergency Mode, для більш швидкого перемикання передач на підвищених оборотах, що покращує розгінну динаміку при аварійно-рятувальних операціях. Відмінну прохідність автобусу забезпечує повний привід, міжосьові та міжколісні диференціали, що блокуються, солідний дорожній просвіт в 389 мм, а також позашляховы шини.

Зазначимо, що днями два автобуси Torsus Praetorian TG3 в оперативно-рятувальному виконанні було передано столичній службі ДСНС. Поставку організувало Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ).

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.