
Mitsubishi офіційно вивела на європейський ринок абсолютно нову модель під добре знайомою назвою Grandis. Проте на цей раз мова йде не про мінівен, який знімали з виробництва ще понад десять років тому, а про кросовер, створений на базі нового Renault Symbioz. Втім, попри нову назву та емблему Mitsubishi, в основі новинки лежить та сама платформа CMF-B та загальна архітектура від французького концерну Renault, що використовується, зокрема, у моделях Captur та Dacia Jogger.
Зовнішність Mitsubishi Grandis відрізняється лише деталями, що відразу впадають в очі — передню частину кузова стилізували під фірмову концепцію Dynamic Shield, яка є впізнаваною рисою кросоверів Mitsubishi останнього покоління. Проте загальні контури кузова, світлодіодна оптика та характерні денні ходові вогні залишилися фактично ідентичними до Renault Symbioz. Найбільше змін зазнала задня частина: п’яті двері отримали власне оформлення з більшими ліхтарями, які візуально розширюють кузов і додають автомобілю характернішого вигляду. Додаткову індивідуал ьність моделі підкреслюють й інші диски коліс, які доступні у діаметрах від 17 до 19 дюймів.
Інтер’єр моделі лише мінімально адаптований до нової емблеми. Основною відмінністю є рульове колесо з логотипом Mitsubishi та інший селектор коробки передач, який добре знайомий власникам Dacia. В усьому іншому салон Grandis повністю повторює оснащення Renault Symbioz — включаючи цифрову панель приладів, центральний дисплей мультимедійної системи, ергономіку сидінь та конфігурацію другого ряду. Рухома задня лавка дозволяє змінювати простір багажника за потреби, пересуваючись на 160 мм у поздовжньому напрямку.
Ще одним важливим елементом у новому Grandis є електронна система допомоги водієві MI-Pilot, яка відповідає за адаптивний круїз-контроль. Це локалізована назва фірмової системи Mitsubishi, що створена на базі рішень Renault, і передбачає набір функцій допомоги на трасі та в заторах.
Grandis буде пропонуватися в чотирьох комплектаціях, залежно від ринку. Базова модифікація оснащена 1,3-літровим бензиновим турбодвигуном потужністю 140 кінських сил, який працює в парі з 12-вольтовим стартер-генератором. На відміну від свого «донору» Symbioz, який поставляється тільки з шестиступінчастою механікою, Mitsubishi Grandis також буде доступний з семиступінчастою роботизованою коробкою передач з двома зчепленнями, що значно підвищує комфорт у міських умовах.
Окрім бензинової версії, покупцям також запропонують новітню гібридну систему Renault E-Tech останнього покоління. В її основі — атмосферний 1,8-літровий двигун внутрішнього згоряння, який працює у зв’язці з роботизованою трансмісією без синхронізаторів і зчеплення та електродвигуном, встановленим вже після трансмісії. Загальна потужність такої силової установки складає 158 кінських сил, і вона вирізняється плавністю роботи, низьким рівнем витрат пального та можливістю короткочасного руху на електротязі.
Виробництво нового Mitsubishi Grandis буде налагоджено на заводі Renault у Вальядоліді (Іспанія), де вже збирають Symbioz, Captur та ASX. Це вже третя модель Mitsubishi, яка виходить у межах альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi з використанням інженерної бази Renault. Компанія сподівається, що завдяки знайомій назві, сучасному дизайну, технологічному наповненню та ширшому, ніж у Symbioz, вибору трансмісій, новий Grandis знайде своє місце на європейському ринку. Старт продажів заплановано на четвертий квартал поточного року.