Китайський гігант смартфонів Xiaomi представив свій перший автомобіль наприкінці минулого року. Ним став SU7, стильний електричний седан, що зовні нагадує Porsche Taycan.
Xiaomi явно прагне не просто вийти на ринок автомобілів, а зайняти лідируючі позиції. Інженери компанії були помічені на тестуванні прототипу SU7 на трасі Нюрбургрінг, що свідчить про можливу підготовку версії автомобіля, орієнтованої на перегони. Судячи з відеоматеріалів від Car Spy Media, прототип демонструє високу швидкість на різних ділянках траси, що натякає на наявність потужного двигуна, який перевищує 664 к.с., заявлених при запуску SU7.
Особливістю прототипу, що тестується, є фіксоване заднє антикрило, тоді як раніше SU7 демонструвався тільки з висувним антикрилом. Для порівняння, Porsche Taycan Turbo GT 2025 з потужністю 1092 к.с. також має фіксоване антикрило і в комплектації Weissach, яка дозволяє забрати задні сидіння, пройшов коло на Нюрбургрингу за 7:07.55. Це близько до рекорду для серійних електромобілів на цій трасі, встановленому гіперкаром Rimac Nevera з результатом 7:05.298.
Наразі у SU7 встановлюється батарея ємністю 101 кВт.год, проте Xiaomi планує пропонувати опції з батареями більшої ємності — приблизно 132 і 150 кВт.год. Ймовірно, одна з таких батарей може бути встановлена у прототипі.
Звичайна версія SU7 доступна поки що тільки в Китаї і коштує близько 30 000 доларів, що дешевше, ніж Tesla Model 3. Це версія з одним двигуном та заднім приводом потужністю 295 к.с. Версія з двома моторами і повним приводом, що розвиває 664 к.с., коштуватиме приблизно 41 500 доларів.
Попри агресивне ціноутворення, яке, за словами генерального директора Xiaomi Лей Цзюня, означало збитки на кожній проданій машині, весь тираж на 2024 рік було розпродано за 24 години після початку продажу.