Британська інженерна фірма Bedeo представила електричну версію Land Rover Defender 110. Електричний позашляховик — перша модель в анонсованій компанією серії Reborn Electric Icons.
Як і базова модель електричний Defender — повнопривідний. У рух його приводять мотор-колеса, спроєктовані та виготовлені дочірньою компанією Protean Electric. Розробка системи зайняла вісім років, включаючи тестовий забіг Європою довжиною понад 51,5 млн км. Для зменшення ваги та звільнення простору між провідними колесами в ній немає карданного валу. Також максимально скорочено кількість електричних кабелів. Як стверджується, споряджена маса електричного Land Rover Defender 110 «лише трохи більша» оригінального повнопривідного позашляховика.
Кожен двигун видає 80 к.с. та 649 Нм крутного моменту. Сукупна потужність агрегатів — 320 к.с. Максимальна крутний момент — 2598 Нм. Максимальна швидкість — 129 км/год. Час прискорення від 0 до 100 км/год — 10 секунд.
Ємність тягової батареї — 75 кВт.год. Запас ходу — 246 км. Від наявного у комплекті зарядного пристрою потужністю 22 кВт батарея поповнюється за 5 годин. Опціональна швидкісна зарядка на 50 кВт дозволяє поповними акумулятор за 90 хвилин.
Зі слів генерального директора Bedeo Османа Бойєра, збереження динаміки водіння та демонстрація переваг електрифікації — основна мета компанії. Успішна модернізація культового Defender демонструє універсальність запатентованих британцями технології. Раніше вони застосовувалися для модернізації застарілих дизельних фургонів. Після переродження вони використовуються для доставки останньої милі.
Вартість електричного Land Rover Defender 110 Бойєр не поточнив. Очікуваний цінник електропозашляховика — 100 000 фунтів стерлінгів ($129 730). Чверть від цієї суми — вартість двигунів. Також на цінник вплине зроблене на замовлення оздоблення.