
Компанія Volkswagen офіційно презентувала нову ювілейну версію хетчбека Golf GTI — Edition 50, створену на честь 50-річчя моделі Golf. Це не просто стилістичне оновлення: GTI Edition 50 став найпотужнішим GTI усіх часів, перевершивши навіть такі спортивні варіанти, як Clubsport та Golf R.
Під капотом новинки встановлено вдосконалений дволітровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, що розвиває потужність у 320 кінських сил та 420 Нм крутного моменту. Двигун працює в парі з семиступеневою автоматичною трансмісією DSG з подвійним зчепленням і приводом на передні колеса. Розгін від 0 до 100 км/год становить 5,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 270 км/год.
Ювілейну версію вирізняє впізнаваний зовнішній вигляд: глянцевий чорний дах, чорні корпуси дзеркал заднього виду, декоративні елементи в чорному кольорі та чорні патрубки вихлопної системи. Автомобіль комплектується 19-дюймовими легкосплавними дисками Queenstown або, як опція, кованими колесами Warmenau. Також доступні два ексклюзивні кольори кузова — зелений Dark Moss і червоний Tornado, а фірмові шильдики Edition 50 розміщені на кузові, рульовому колесі та декоративних накладках.
Інтер’єр автомобіля також отримав ювілейне оздоблення: встановлено нові спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками, які мають виражену бічну підтримку та оздоблені спеціальною клітчастою тканиною, натхненною класичним стилем GTI. Червоні декоративні елементи прикрашають педалі, дверні пороги та центральну частину керма, де також розміщено логотип ювілейної версії.
З технічної точки зору автомобіль оснащений адаптивними амортизаторами DCC, передньою підвіскою типу McPherson, модернізованою задньою чотириважільною підвіскою та заниженим на 15 міліметрів кліренсом. За доплату пропонується пакет Performance Pack, що включає посилені компоненти підвіски, жорсткіші пружини, налаштовані амортизатори, ковані диски Warmenau та напівслікові шини Bridgestone Potenza Race. Завдяки цьому пакету автомобіль стає на 30 кілограмів легшим, що позитивно впливає на динаміку і стабільність у поворотах.
Уже на етапі попередніх випробувань новинка показала відмінні результати. Зокрема, на трасі Нюрбургрінг Golf GTI Edition 50 під керуванням пілота Бенні Лейхтера пройшов коло за 7 хвилин 46,13 секунди, що стало новим внутрішнім рекордом для серійних автомобілів марки Volkswagen.
Публічний дебют Golf GTI Edition 50 заплановано під час легендарного марафону «24 години Нюрбургринга», а у продаж автомобіль надійде на початку 2025 року.