Volkswagen випустив 1,5-мільйонну повністю електричну модель ID. Електромобілі та електрокари

Бренд Volkswagen досяг значної віхи у своєму переході до електромобільності. У присутності міністра-президента Нижньої Саксонії Олафа Ліса на заводі Volkswagen в Емдені клієнту було передано 1,5-мільйонний автомобіль у світі з повністю електричного сімейства ID. Ювілейним автомобілем став чорний ID.7 Tourer Pro, який піднімає планку у своєму класі з запасом ходу до 606 км.

«1,5 мільйона поставлених моделей ID. — це чітко показує, що Volkswagen є піонером у сфері електромобільності», — сказав Мартін Сандер, член правління з продажу, маркетингу та післяпродажного обслуговування.

Майже рівно п’ять років тому, у вересні 2020 року, були поставлені перші електромобілі з повністю електричної родини ID. від Volkswagen. Зараз Volkswagen очолює статистику реєстрацій в електричному сегменті не лише в Німеччині, а й у Європі.

«Це підтверджує, що наш портфель містить автомобілі, які потрібні нашим клієнтам. Як компанія, ми на правильному шляху. Volkswagen залишається першопрохідцем у фазі впровадження електромобільності», — пояснив Сандер.

У компанії Кая Грюніца, члена правління, відповідального за технічний розвиток, та міністр-президента Олафа Ліса, Сандер передав ключ від ювілейного автомобіля клієнту з Фехти, Нижня Саксонія.

«ID.7 втілює силу Нижньої Саксонії та є доказом здатності землі до трансформації», — підкреслив Ліс, чиїм офіційним автомобілем під час його перебування на посаді міністра економіки Нижньої Саксонії був ID.7, виготовлений в Емдені.

Завод у Східній Фризії є яскравим прикладом трансформації Volkswagen. За останні роки Група інвестувала понад мільярд євро в його перетворення на виробництво виключно електромобілів. Окрім заводів у Цвіккау та Gl?serne Manufaktur Dresden, Емден є єдиним заводом Volkswagen у світі, що спеціалізується виключно на електромобілях. Інші моделі ID. сходять з конвеєрів у Ганновері та Чаттанузі (США), а також у Фошані, Чанша та Антіні (усі Китай).

Сімейство ID. постійно зростає з моменту свого запуску в 2020 році, а за компактною моделлю ID.3 — першим автомобілем Volkswagen, розробленим виключно як електромобіль, — через рік вийшли позашляховик ID.4 (2021) та його версія купе ID.5, а також електричний автобус ID.Buzz. Найновішими доповненнями до сімейства ID. є ID.7 та ID.7 Tourer, які вийшли у 2024 році. ID.7 Tourer був електромобілем з найбільшою кількістю реєстрацій у Німеччині у першій половині 2025 року.

«Вся команда Volkswagen може пишатися цією статистикою», — сказав міністр-президент Ліс.

Член правління з продажу Мартін Сандер все ще вважає, що для прискорення розвитку електромобільності потрібні політичні дії:

«Потрібні чітке повідомлення та конкретні державні стимули, якщо ми хочемо зменшити скептицизм серед приватних покупців та підвищити попит у цій групі».

Наразі переважна більшість нових електромобілів зареєстрована на комерційних клієнтів, які отримують інші податкові пільги.

Volkswagen продовжує свою кампанію з електромобільності, запускаючи нові моделі ID.: серійна версія компактного ID.2all вартістю менше 25 000 євро буде запущена у 2026 році, а через рік з’явиться серійна версія ID.EVERY1, початкової моделі вартістю близько 20 000 євро. Сандер:

«Мета зрозуміла: Volkswagen хоче зробити електромобільність доступною для всіх — недорогою, надійною та екологічною».

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.