
На тлі стрімкого розвитку європейського ринку електромобілів, Tesla втрачає позиції. Про це пише видання Jalopnik.
Тривалий час компанія Tesla залишалася символом прогресу і домінувала завдяки унікальній стратегії та харизмі свого генерального директора Ілона Маска. Однак у першому кварталі 2025 року ситуація кардинально змінилася. Згідно з даними JATO, європейські продажі Tesla впали на 38%, тоді як Volkswagen збільшив свої показники на 157% порівняно з минулим роком, обігнавши американського конкурента.
Хоча Model Y, як і раніше, залишається найбільш продаваним електромобілем, він уже не фігурує в списку найпопулярніших автомобілів загалом, а на тлі загального спаду інтересу до бренду це більше схоже на виняток, ніж на правило. Березень приніс Tesla невеликий перепочинок, дозволивши випередити Volkswagen за продажами, але загальна тенденція демонструє ослаблення позицій. І якщо поточний тренд збережеться, Tesla може поступитися і BMW.
Вплив особистого іміджу Ілона Маска також стає фактором ризику. Його політична активність і неоднозначні заяви все частіше викликають критику і можуть впливати на сприйняття бренду. Зниження довіри інвесторів, погіршення продажів і посилення конкуренції — все це створює тривожну картину напередодні публікації чергового фінансового звіту компанії.
На тлі таких змін стає очевидно: час беззаперечного лідерства Tesla добігає кінця. Майбутнє компанії тепер залежить не тільки від технологій, а й від уміння адаптуватися до нових реалій ринку та суспільних очікувань.