Toyota готує центральномоторний спорткар. Тести нових автомобілів

Інженери компанії Toyota продовжують роботу з використання центральномоторного компонування. Випробовувальний полігон стане гоночними треками, які продовжить підкорювати прототип GR Yaris M Concept, а напрацювання ляжуть в основу нового серійного спорткара Toyota MR2 з 2-літровим турбомотором.

Проєкт спорткара із середнім розташуванням двигуна знаходиться у розробці вже досить давно. Зараз Toyota тестує можливості середньомоторної моделі на GR Yaris M Concept, який бере участь у японському чемпіонаті перегонів на витривалість Super Taikyu. У жовтні на шостому етапі чемпіонату концепт показав третє місце у своєму класі ST-Q.

У той час як GR Yaris та GR Corolla встановлений 1,6-літровий трициліндровий турбомотор, у GR Yaris M Concept використовується експериментальна 2-літрова турбована «четвірка» G20E. Попри менший об’єм, цей дослідний двигун перевершує серійний 2,4-літровий: він легший, компактніший, але при цьому видає значно більшу потужність.

Спочатку передбачалося, що мотор G20E зможе розвивати близько 395 к.с., але пізніше інженери компанії заявили, що з потужнішим турбонагнітачем віддача двигуна може досягати 600 к.с.! За інсайдерською інформацією, крім цієї версії проходить випробування ще компактніший варіант двигуна G20E.

Щодо нинішнього прототипу GR Yaris M Concept, інженери компанії постійно працюють над його удосконаленням. Ще один виклик, з яким зіткнулися спеціалісти компанії, це система охолодження. Зміни вимагали розширення задніх крил, щоб збільшити розміри повітрозабірників. Але роботи над машиною триватимуть і надалі.

Паралельно йде процес розробки нового покоління спорткара MR2, який отримає аналогічний 4-циліндровий двигун з турбонаддувом та повноприводну трансмісію.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.