Tesla готує оновлення візуалізації Autopilot та FSD на базі Unreal Engine. Техніка і технології

У нових збірках прошивки Tesla виявили приховану технічну зміну, яка свідчить про підготовку до масштабного оновлення системи візуалізації Autopilot та FSD. Про це повідомляє Not a Tesla App.

Як повідомив відомий дослідник Tesla Greentheonly, компанія поступово відмовляється від нинішнього движка Godot на користь Unreal Engine — одного з найпотужніших і найпопулярніших движків у світовій ігровій індустрії.

Наразі функція ще не активована, однак її підтримка вже інтегрована у прошивку моделей S та X із мультимедійним блоком MCU 3 (AMD). Перехід на Unreal Engine відкриє можливість значно підвищити деталізацію та реалістичність відображень на екрані автомобіля.

Дотепер Tesla використовувала Godot Engine — легкий і відкритий движок, який ефективно обробляє прості, але функціональні 3D-моделі та об’єкти.

Unreal Engine своєю чергою відомий високою якістю графіки та здатністю створювати фотореалістичні візуальні середовища, які використовуються в сучасних AAA-іграх. Хоча він вимагає більше ресурсів, такий крок вказує, що компанія планує серйозно модернізувати графічні можливості систем Autopilot і FSD.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.