
У нових збірках прошивки Tesla виявили приховану технічну зміну, яка свідчить про підготовку до масштабного оновлення системи візуалізації Autopilot та FSD. Про це повідомляє Not a Tesla App.
Як повідомив відомий дослідник Tesla Greentheonly, компанія поступово відмовляється від нинішнього движка Godot на користь Unreal Engine — одного з найпотужніших і найпопулярніших движків у світовій ігровій індустрії.
Ok, I am having a bit of trouble getting unreal engine to activate on the cluster, but it looks like on the main screen the car avatar is also controlled by it.
Now you can interact with it and it’s getting somewhat more detailed.
See the example: pic.twitter.com/6lpXr6BK0K— green (@greentheonly) August 9, 2025
Наразі функція ще не активована, однак її підтримка вже інтегрована у прошивку моделей S та X із мультимедійним блоком MCU 3 (AMD). Перехід на Unreal Engine відкриє можливість значно підвищити деталізацію та реалістичність відображень на екрані автомобіля.
Дотепер Tesla використовувала Godot Engine — легкий і відкритий движок, який ефективно обробляє прості, але функціональні 3D-моделі та об’єкти.
Unreal Engine своєю чергою відомий високою якістю графіки та здатністю створювати фотореалістичні візуальні середовища, які використовуються в сучасних AAA-іграх. Хоча він вимагає більше ресурсів, такий крок вказує, що компанія планує серйозно модернізувати графічні можливості систем Autopilot і FSD.