Tesla відмовляється від штурвала на Model S і Model X. Електромобілі та електрокари

Компанія Tesla припинила встановлювати фірмове кермо у вигляді штурвала (yoke) як стандартне оснащення для моделей Model S і Model X. Відтепер цей елемент доступний лише як опція для версії Plaid з доплатою 1000 доларів США. Таке рішення знаменує відхід від експериментального дизайну, який із 2021 року викликав неоднозначну реакцію серед власників і експертів.

Кермо-штурвал, що спочатку позиціонувалося як інновація у сфері автомобільної ергономіки, швидко стало предметом критики. Користувачі скаржилися на його незручність під час паркування, погану видимість приладів, а також на проблеми з матеріалами обробки, зокрема швидке зношення вже після кількох тисяч кілометрів пробігу. Tesla неодноразово вносила зміни до конструкції, однак повністю вирішити проблеми не вдалося.

Паралельно з вилученням штурвала з базового оснащення Tesla оновила інтер’єр Model S і Model X. Зокрема, моделі отримали нову адаптивну підвіску, покращену шумоізоляцію, а також удосконалену камеру. Ці зміни мають на меті зробити преміальні електромобілі бренду комфортнішими в повсякденній експлуатації.

Втім, оновлення супроводжуються суттєвим зростанням цін. Базова вартість обох моделей зросла на 5000 доларів, а за нове синє лакофарбове покриття Ultra Red потрібно доплатити ще 2500 доларів. Таким чином, повністю укомплектована версія Model S або X стала ще дорожчою, що може вплинути на конкурентоспроможність Tesla у сегменті преміальних електрокарів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.