Nissan знайшов спосіб зменшити викиди гібридів. Новини світу гібридних авто

Nissan запатентувала нову технологію системи зміни фаз газорозподілу (VVT), яка може стати важливим кроком у розвитку гібридних силових установок компанії. Йдеться про рішення, орієнтоване на серійні гібриди e-Power, де двигун внутрішнього згоряння не приводить колеса безпосередньо, а використовується як генератор для живлення електромоторів.

Основна проблема, яку вирішує новий механізм, полягає у високому рівні викидів на етапі частих запусків і зупинок ДВЗ — ситуації, типової для гібридних систем. У таких режимах система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) зазвичай закриває клапани при зупинці двигуна. Внаслідок цього під час наступного запуску частина незгорілого палива може потрапити у вихлоп, що погіршує екологічні показники та підвищує рівень шкідливих викидів.

Нова розробка Nissan дозволяє утримувати оптимальне перекриття фаз клапанів навіть у моменти, коли двигун вимкнений. Завдяки спеціальному фіксуючому механізму на випускному розподільному валу клапани залишаються у положенні максимального перекриття без потреби підтримувати тиск масла в системі. Це означає, що при наступному запуску двигуна процес рециркуляції відпрацьованих газів починається миттєво, що сприяє повнішому згорянню пального, швидшому прогріванню каталізатора і, як наслідок, зменшенню викидів шкідливих речовин у хо лодному режимі.

Крім того, нова система знижує навантаження на масляний насос під час пуску двигуна. Це потенційно подовжує ресурс силової установки, оскільки насос не змушений додатково перекачувати масло для підтримання роботи VVT. Nissan зазначає, що розробка також може бути адаптована для роботи на впускному розподільному валу. У такому випадку двигун зможе запускатися значно плавніше, без поштовхів і вібрацій, що є частою проблемою сучасних гібридів, особливо в умовах частих переходів між електричним і бензиновим режимами.

Хоча нова технологія не додає потужності двигуну і не впливає безпосередньо на динаміку автомобіля, її значення у зниженні викидів та підвищенні надійності важко переоцінити. Інженери Nissan наголошують, що патентована система може бути адаптована не лише для серійних гібридів e-Power, а й для паралельних гібридних платформ (PHEV), а також у менш ефективній формі для бензинових автомобілів із системою «стоп-старт».

Запровадження цієї технології дає змогу зробити роботу гібридних систем більш стабільною, комфортною та екологічною, а також продовжити актуальність ДВЗ у перехідний період, коли ринок лише рухається в бік повної електрифікації.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.