
Компанія Nissan Motor розпочала офіційні консультації з профспілкою працівників свого європейського регіонального офісу, розташованого у французькому місті Монтиньї-ле-Бретонньє. В цьому офісі працює близько 560 осіб, і він виконує функції не лише координаційного центру для європейського ринку, але й відповідає за операції компанії в Африці, на Близькому Сході, в Індії та Океанії.
Переговори стали частиною масштабної реструктуризації, яку було оголошено в квітні 2025 року новим генеральним директором компанії Іваном Еспіносою. Вона передбачає скорочення приблизно 15% глобального персоналу Nissan, що дорівнює близько 20 тисячам робочих місць по всьому світу, а також зменшення виробничих потужностей на 30% — до рівня 2,5 мільйона автомобілів на рік. Загалом компанія планує скоротити кількість заводів із 17 до 10.
Такі кроки спрямовані на досягнення економії витрат у розмірі близько 3,4 мільярда доларів. Основною причиною цих змін стали слабкі показники продажів на ключових ринках — у Китаї та Сполучених Штатах.
У рамках цього плану Nissan вже підтвердила припинення виробництва на своєму заводі Civac у Мексиці — його планують закрити до березня 2026 року. Також компанія оголосила про плани зупинити роботу заводу в Оппамі в Японії до березня 2028 року, а також закрити завод у Сьонані (що належить дочірній компанії Nissan-Shatai) до березня 2027 року.
У регіоні, який охоплює Європу, Африку, Близький Схід, Індію та Океанію, Nissan наразі має близько 19 тисяч працівників, причому близько 60% з них працюють у Європі. Таким чином, потенційне скорочення штату в Монтиньї-ле-Бретонньє може мати значний вплив на роботу компанії в усьому регіоні, особливо враховуючи ключову роль цього офісу в управлінні широким географічним простором.