Німеччина закликала відмовитися від повної заборони ДВЗ. Автомобільні закони України та інших країн

Німеччина звернулася до Європейського Союзу з проханням запропонувати правила, які дають змогу продавати автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, що працюють на паливі з нульовим викидом CO2, у Європі після 2035 року, коли має почати діяти повна заборона на машини з ДВЗ. Відповідно до історичного закону, ухваленого ЄС минулого року і що вимагає, щоб до 2035 року автовиробники досягли 100-відсоткового скорочення викидів CO2 від нових автомобілів, неможливо буде продавати нові автомобілі, що працюють на викопному паливі, в блоці з 27 країн.< /p>

Закон спрямований на прискорення переходу Європи на електромобілі для боротьби зі зміною клімату. Але Німеччина шукає місце для маневру для машин із двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на паливі, виробленому з використанням електрики, або електронного палива.

«Комісія має виступити з пропозицією про те, як можна використовувати електронне паливо або як можна організувати двигуни внутрішнього згоряння, що працюють на кліматично нейтральному паливі», — заявив у понеділок державний секретар Німеччини з транспорту Міхаель Тойрер.

Виступаючи на зустрічі міністрів транспорту та енергетики ЄС у Стокгольмі, Тойрер сказав, що Німеччина переконана, що акумуляторні електромобілі є «шляхом», але хотіла б, щоб інші технології, що не містять CO2, також підтримувалися.

У законі ЄС, який встановлює крайній термін до 2035 року, йдеться про те, що Європейська комісія має внести пропозицію про те, як автомобілі, які працюють на паливі з нейтральним викидом CO2, можуть продаватися після 2035 року, якщо це відповідає кліматичним цілям.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.