Mole Urbana показала ефектний електромобіль. Концепти автомобілів майбутнього

Італійська компанія Mole Urbana, заснована відомим промисловим дизайнером Умберто Палермо, представила новий проект електромобіля під назвою Malya. Цей автомобіль має стати логічним продовженням ідеї стійкої та доступної мобільності, що поєднує компактні розміри, сучасний дизайн і функціональність для щоденного використання як у межах міста, так і за його межами.

Malya позиціонується як крок уперед у порівнянні з легкими електричними квадроциклами категорій L6e та L7e, які Mole Urbana вже виробляє на своїй фабриці в Орбасано — передмісті Туріна. Там сьогодні виготовляються моделі серії Mole Urbana Running, базова версія яких коштує від 11 200 євро. Новий проект Malya орієнтований на створення абсолютно нової категорії транспортних засобів у європейському законодавстві — так званої E-car, що має заповнити проміжок між електричними квадроциклами та повноцінними легковими автомобілями. Її мета — зробити електромобільні сть доступнішою та практичнішою для щоденного користувача.

За задумом творців, Mole Urbana Malya — це не просто концепт, а реальний крок до створення нової мобільної парадигми. Вона має стати символом гнучкої та сталої мобільності, що відповідає сучасним екологічним директивам ЄС. На відміну від більшості міських електрокарів, Malya розроблена не лише для вузьких вулиць мегаполісів, а й для поїздок у передмістя або навіть на автомагістралі, пропонуючи універсальність і більшу свободу пересування.

Зовні автомобіль вирізняється впізнаваним стилем від студії Umberto Palermo Design — квадратні форми, рамна архітектура та функціональні елементи створюють враження міцного, утилітарного, але водночас стильного автомобіля. Особливо цікаво виглядають три круглі віконця у передніх стійках кузова — деталь, що надає Malya власного характеру.

Габарити новинки складають 3,75 метра у довжину, 1,6 метра у ширину та 1,45 метра у висоту. При цьому салон розрахований на п’ятьох пасажирів, а багажник, як обіцяють розробники, буде доволі містким для цього класу. Таким чином, Mole Urbana Malya перевершує багато нинішніх моделей у сегменті мікроелектрокарів, зокрема таких, як Dacia Hipster, який має лише чотири посадкові місця.

Щодо технічної частини, поки що відомо небагато. В основі автомобіля лежить електрична платформа відкритої архітектури, яка може бути адаптована не лише для повністю електричного приводу, а й для інших «екологічних рішень», наприклад, гібридних систем або альтернативних джерел енергії. Такий підхід дозволяє компанії залишатися гнучкою та швидко реагувати на технологічні зміни та майбутні нормативи ЄС.

Malya не є просто дизайнерською вправою. Вона уособлює прагнення Mole Urbana утвердитися як нового, серйозного гравця на європейському ринку електромобільності. Компанія прагне запропонувати транспорт, який поєднує інноваційність, екологічність і доступність, відкриваючи шлях до нової категорії транспортних засобів, що дають змогу людям пересуватися ефективно, економно й без шкоди для довкілля.

Сам Умберто Палермо підкреслює, що роль дизайнера у сучасному автомобілебудуванні полягає не лише у створенні гарної форми, а й у пошуку глибших рішень, які відповідають реальним потребам людей.

«Завдання дизайнера — спостерігати, аналізувати й пропонувати практичні рішення, що забезпечують комфорт користувача. Для дизайнерського дому важливо не просто створювати красиві речі, а стимулювати народження ідей, які формують майбутнє», — пояснює Палермо.

Поки що не оголошено, коли Mole Urbana Malya з’явиться у продажу і скільки вона коштуватиме, проте компанія відкрито заявляє про амбіції перевести цей проєкт у серійне виробництво після затвердження нової категорії E-car на рівні Євросоюзу.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.