Mercedes-Benz показав свою найбезпечнішу вантажівку. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Компанія Mercedes-Benz Truck презентувала найновіший Safety Truck — електричний тягач eActros 600, оснащений передовими системами активної безпеки. Серед них модернізована система активного гальмування Active Brake Assist 6 Plus, яка з’явиться на серійних машинах з лютого 2026 року.

Вона відповідає перспективним вимогам AEBS (Advanced Emergence Brake System), що набирають чинності у вересні 2028 року. Ця система швидше реагує на інших учасників руху, застосовуючи у разі загрози зіткнення гальмування до повної зупинки: на швидкостях до 90 км/год для автомобілів і до 60 км/год для пішоходів. Вона змінює попередню Active Brake Assist 6, яка має максимальний поріг спрацьовування для автомобілів 80 км/год.

З лютого наступного року серійні вантажівки Mercedes-Benz також отримають й систему Attention Assist 2. Завдяки інфрачервоній камері вона стежить за положенням голови водія та його зіницею. Це допомагає визначити як ступінь втоми (часте моргання, позіхання, опускання повік), так й рівень уваги — з урахуванням кута зору. Дані системи автоматично видаляються через 15 хв.

З передових систем також відзначимо Active Sideguard Assist 2, яка сканує сліпі зони навколо вантажівки/автопоїзда — з боків, на 7 м спереду та на 30 м ззаду. При правому повороті на швидкостях до 20 км/год у разі загрози наїзду на пішоходів чи велосипедистів спрацьовує автоматичне гальмування.

Не можна не згадати й систему Active Drive Assist 3, яка є напівавтоматичним керуванням (2-й рівень автономності). Нагадаємо, що на попередній системі — Active Drive Assist 2 з’явилася функція екстреної зупинки. А тепер, на системі третього покоління — покращено підтримку у поздовжньому та поперечному напрямку. І головна фішка — з’явилася функція екстреного рульового управління, яка у разі загрози зіткнення під час перестроювання може коригувати траєкторію руху.

Зазначимо, що за даними EC CARE, у 2023 році 90% усіх загиблих у ДТП за участю вантажних автомобілів повною масою від 3,5 т, склали пасажири інших автомобілів. І їхнє число скорочується: з 3260 чол. У 2013 року до 2830 чол. 2023-го — це 14% всіх смертей на дорогах ЄС. Що ж до загиблих пасажирів вантажівок, то їх кількість за підсумками 2023 року становила 333 особи. або 1,6% від усіх загиблих у ДТП (20384 чол.).

В останні роки до найбільш поширених типів аварій, за дослідженням Mercedes-Benz Truck, додалися зіткнення ззаду в кінці пробки, виїзд зі смуги руху, бічний удар на перехрестях, сліпі зони та наїзд на пішоходів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.