Mercedes-Benz позбудеться двох моделей і завершить багаторічне партнерство з Renault

Mercedes-Benz офіційно підтвердив завершення виробництва моделей Citan і T-Class, а також їхніх електричних аналогів eCitan і EQT. Як з’ясувало німецьке видання Automobilwoche, цикл цих компактних моделей добігає кінця, а разом із ним — і багаторічне стратегічне партнерство Mercedes-Benz із французькою Renault у сегменті легких комерційних автомобілів. Інформацію також підтвердив представник компанії у коментарі для агентства Reuters, уточнивши, що випуск буде остаточно завершений у середині 2026 року.

Причиною такого кроку стала зміна стратегічного фокусу підрозділу Mercedes-Benz Vans, який має намір зосередитися на більш прибуткових напрямках — середньорозмірних і великогабаритних фургонах. У німецькій компанії наголосили, що оптимізація продуктового портфеля є частиною ширшого плану щодо підвищення ефективності, і в цьому контексті сегмент малогабаритних комерційних моделей більше не відповідає їхній бізнес-моделі.

Попри відносну новизну моделей — паливні версії Citan і T-Class дебютували у 2021 та 2022 роках відповідно, а електричні eCitan та EQT з’явилися ще пізніше — повноцінного успіху на ринку досягти не вдалося. Останнім доповненням до гами стала електрична версія EQT з довгою колісною базою, презентована лише в червні 2023 року. Однак усі ці моделі були технічною варіацією Renault Kangoo, виготовлялися на французькому заводі Maubeuge та мали мінімальні відмінності від оригіналу. Таким чином, Mercedes фактично позиціонував себе у цьому сегменті як бренд-перевиробник з пре міальною надбавкою в ціні, що, зрештою, і стало одним із чинників провалу: покупці частіше обирали дешевший ідентичний продукт під маркою Renault.

Це вже не перший приклад, коли преміальний бренд не зміг утриматися в бюджетному сегменті. Аналогічний сценарій спостерігався і з пікапом Mercedes-Benz X-Class, який вийшов на базі Nissan Navara і зник з ринку вже за кілька років через низький попит. Навіть наявність власного дизельного двигуна Mercedes-Benz не допомогла виправити ситуацію.

За наявною інформацією, після припинення співпраці з Renault Mercedes-Benz має намір розвивати нове партнерство з китайським концерном Geely. Очікується, що саме ця кооперація дозволить німцям зосередитися на створенні нових моделей, які краще відповідатимуть сучасним очікуванням споживачів у преміальному сегменті, зокрема в галузі електромобільності та великих комерційних транспортних засобів.

Вихід з ринку Citan і T-Class стане символічним завершенням цілого етапу, коли Mercedes-Benz намагався закріпитися у категоріях «доступного преміуму» та легкого комерційного транспорту спільної розробки. Утім, як показує досвід, споживачі очікують від марки значно більшого, ніж просто новий логотип на знайомому силуеті.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.