Mercedes-Benz знову змінить концепцію впровадження електромобілів. Електромобілі та електрокари

Mercedes-Benz припинить спроби «заштовхнути» споживачів у автосалони для купівлі електромобілів і стане більш гнучким у своїй стратегії силових агрегатів, дозволяючи ринку диктувати, які види транспортних засобів йому слід продавати.

Під час нещодавнього триденного заходу в Штутгарті, який проводився для роздрібних торговців Північної Америки, керівники Mercedes-Benz заявили, що цього року бренд збільшить кількість доступних двигунів внутрішнього згоряння та гібридних автомобілів і не очікує, що відсоток продажів електромобілів різко зросте в 2024 році.

«Кожен дилерський центр стурбований цим переходом до електрифікації та тим, чи він відповідає темпам споживача», — сказав президент Benzel-Busch Motor Car Group і голова дилерської ради Mercedes-Benz Джозеф Агреста.

За його словами, цього року компанія представить 25 нових і лише на ринку США планує продати приблизно на 50 000 купе, седанів, кросоверів і позашляховиків цього року. Під час заходу виконавчий директор Mercedes-Benz Ола Келленіус сказав, що бренд не зацікавлений у погоні за кількістю продажів і не буде знижувати ціни. Натомість це «дасть споживачеві більше цінності за його гроші на відміну від зниження роздрібної ціни».

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.