
У 2026 році на європейському ринку з’явиться найменший електромобіль у модельній лінійці KIA — компактний кросовер EV2, який одразу після дебюту отримає й високопродуктивну версію GT. Цей електрокар буде доступним виключно на ринках Європи, а його виробництво налагодять у Словаччині, що відповідає стратегічній орієнтації компанії на європейського споживача. Прем’єра концепту EV2 відбулася минулої зими на заході KIA EV Day, і серійна версія збереже більшість візуальних елементів шоу-кара.
KIA EV2 розроблений як доступний вхідний квиток у світ електромобілів бренду, з акцентом на міську практичність та ефективність. Водночас спортивна модифікація GT має шанс стати одним із найяскравіших компактних електромобілів у своєму класі. Вона отримає систему повного приводу з двома електромоторами сумарною потужністю від 250 до 300 к.с., що дозволить розганятися до 100 км/год приблизно за 5 секунд. Очікується, що силова установка буде поєднана з літій-іонною NMC-батареєю ємністю 55 кВт-год від старшої моделі EV3, яка забезпечить запас ходу д о 435 км за європейським циклом WLTP.
Базова версія EV2 матиме один електромотор на передній осі з віддачею від 150 до 200 к.с. і зможе прискорюватися до «сотні» приблизно за 7,5 секунд. Обидві модифікації побудовані на 400-вольтовій електричній платформі Hyundai Group E-GMP, яка вже використовується у моделях KIA EV3 та EV5. Вона забезпечує підтримку швидкісної зарядки, функцію Vehicle-to-Load (V2L) для живлення зовнішніх пристроїв, а також багатоважільну задню підвіску. У версії GT ходова частина буде налаштована спортивніше, з переналаштованим кермовим управлінням та ефективнішими гальмами.
Дизайн EV2 збереже компактні міські пропорції у поєднанні з рисами кросовера. Передня частина вирізнятиметься вертикально розділеними фарами та світлодіодними ходовими вогнями у формі гачків, що тягнуться на передні крила. Версія GT отримає агресивніший вигляд із великою нижньою решіткою у стилі EV9, контрастними чорними вставками, великими алюмінієвими колесами діамантового фрезерування та яскраво-зеленими гальмівними супортами. Кузов матиме розширені колісні арки, масивний захист нижньої частини, майже вертикальну лінію даху та задні ліхтарі з гострою геометрією, інтегровані в облицювання задніх крил.
Салон у серійному виконанні поки що тримається в секреті, але за аналогією з концептом він отримає сучасну мультимедійну систему з оновленнями «по повітрю» (OTA), бездротову зарядку для смартфонів та широкий набір електронних асистентів безпеки (ADAS). Для GT передбачаються спортивні ковшеподібні сидіння, декоративні вставки та прострочка яскраво-зеленого кольору, а також унікальні колірні схеми оформлення.
Головними конкурентами KIA EV2 GT стануть майбутній Alpine A290, Renault 5 у спортивному виконанні, Volkswagen ID.2 GTI, Mini Cooper JCW, Fiat 500e Abarth, а також ймовірна «заряджена» N-версія Hyundai Inster.