Hyundai готує кросовер із рекордним запасом ходу. Шпигунські фото автомобілів

Hyundai готує до запуску свій перший «електричний» кросовер із розширеним запасом ходу — Santa Fe EREV, який має стати стратегічним елементом глобальної електрифікаційної програми бренду. Модель отримує абсолютно нову для Hyundai гібридну силову установку, створену спеціально для сегмента Extended Range EV і розроблену за участю дочірньої компанії Hyundai Kefico. Саме вона відповідає за електроніку та ключовий модуль керування силовим агрегатом — ECU, без якого робота нової установки неможлива.

Перші прототипи Santa Fe EREV уже вийшли на дорожні випробування, де й потрапили в об’єктиви фотошпигунів. Тестові автомобілі залишаються у щільному камуфляжі, що може свідчити як про реальні майбутні зміни в екстер’єрі, так і про традиційне маскування, щоб приховати характерні елементи нової модифікації. Основний акцент інженерів спрямований саме на силову частину, адже Hyundai прагне створити один із найдальнобійніших кросоверів у своїй історії.

За попередніми даними інсайдерів, Santa Fe EREV зможе проїжджати майже вдвічі більше, ніж нинішній рекордсмен компанії — IONIQ 6, що має запас ходу 562 км. Тобто електрифікована версія Santa Fe отримує потенційну автономність, що виходить далеко за межі можливостей звичайних електрокросоверів. У Hyundai не приховують, що саме ця технологія має зробити Santa Fe EREV серйозним конкурентом у глобальному сегменті та привернути увагу тих покупців, які хочуть електромобіль, але мають сумніви щодо дальності ходу.

Розробка електронного керуючого блоку (ECU) для гібридної системи ведеться Hyundai Kefico з використанням спеціального HIL-обладнання (Hardware-in-the-Loop), яке постачає корейська компанія dSPACE. Такий підхід дозволяє перевірити коректність роботи всіх алгоритмів та реакцій системи у реальному часі без необхідності збирати десятки повноцінних прототипів. Паралельно Hyundai Mobis отримала задачу створити комплекс управління тяговою батареєю та електромотором — ще один ключовий елемент, який визначить ефективність і надійність моделі.

Підготовка до виробництва вже триває, і Hyundai планує завершити розробку двигуна внутрішнього згоряння, гібридних модулів та ECU у першій половині 2026 року. Масове виробництво Santa Fe EREV компанія хоче розпочати наприкінці 2026-го, а глобальні продажі стартують у 2027 році. Першим ринком стане Північна Америка, де попит на середньо- і великорозмірні SUV традиційно високий. Пізніше Santa Fe EREV добереться до Європи, а азіатські ринки отримають модель після основних прем’єр у другій хвилі.

Не виключено, що виробництво новинки налагодять на новому американському заводі Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA), який має стратегічне значення для компанії. Це дозволить обійти декотрі обмеження, пов’язані з імпортом, і зробити модель більш конкурентною на одному з ключових глобальних ринків.

Hyundai прагне якомога швидше зайняти місце у ще відносно новому сегменті Extended Range EV, у якому вже активно працюють китайські бренди — зокрема BYD зі своїм преміальним Yangwang, а також Xiaomi, яка готує високопродуктивну модель YU8 EREV. Подібну технологію зараз розвивають і Volvo.

У Hyundai впевнені, що збільшений запас ходу та оптимізована гібридна архітектура дозволять Santa Fe EREV не лише скласти конкуренцію іншим гравцям, а й сформувати новий попит серед тих водіїв, для кого дальність ходу залишається ключовим фактором при виборі електромобіля.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.