BYD Yangwang U9 встановив новий рекорд швидкості. Новини автоспорту

Китайська компанія BYD знову встановила новий світовий рекорд серед електромобілів завдяки своєму гіперкару Yangwang U9 у модифікації Track Edition. Під час тестів на трасі ATP Automotive Testing Papenburg у Німеччині цей чотиримоторний електричний болід розігнався до 472,41 км/год (293,54 миль/год), офіційно відібравши звання найшвидшого електрокара у Rimac Nevera R, який у липні 2025 року зафіксував максимальну швидкість 431,45 км/год (268,2 миль/год).

Рекордний заїзд відбувся 8 серпня 2025 року, а за кермом автомобіля, як і під час попередніх рекордних спроб, перебував професійний німецький гонщик Марк Бассенг (Marc Basseng). Цікаво, що ще у листопаді 2024-го стандартна версія Yangwang U9 змогла показати «лише» 391,94 км/год (243,54 миль/год), але новітні технології, реалізовані у версії Track Edition, дозволили суттєво підняти планку максимальної швидкості.

Серце Yangwang U9 Track Edition — це чотири електродвигуни, кожен з яких розвиває 555 кВт (755 к.с.), що у сумі забезпечує понад 2 960 к.с. (2 207 кВт / 3 000 PS). Така неймовірна потужність дає автомобілю співвідношення 1 200 к.с. на тонну, тоді як у найближчого конкурента — Rimac Nevera R — цей показник становить 978 к.с. на тонну. Для контролю такої потужності інженери BYD інтегрували передову систему розподілу крутного моменту та інтелектуальну платформу e4 з комплексом DiSus-X Intelligent Body Control System, яка в режимі реального часу регулює підвіску для досягнення ідеального зчеплення з трасою навіть на екстремальних швидкостях. Додатково автомобіль працює на інноваційній 1200-вольтовій високовольтній архітектурі, першій у світі серед серійних машин, у поєднанні з передовою системою терморегулювання, оптимізованою для стабільної роботи під час надвисоких навантажень.

У плані аеродинаміки Yangwang U9 Track Edition також зазнав удосконалень. Зокрема, для зниження опору повітря застосували опціональний спліттер із вуглецевого волокна, а також прибрали заднє антикрило типу «лебедина шия». Примітно, що під час рекордного заїзду деякі стики кузовних панелей були навіть заклеєні спеціальною стрічкою для покращення аеродинаміки на найвищих швидкостях.

Не менш важливим елементом рекорду стали напівсликові шини, розроблені у співпраці з Giti Tire. Вони мають вдосконалений склад гумової суміші та унікальний малюнок протектора, а також спеціальне насікання між шиною та ободом і високов’язке мастило для мінімізації ковзання при граничних навантаженнях.

Після встановлення рекорду Марк Бассенг поділився враженнями, зазначивши, що минулого року, коли він вперше сів за кермо стандартного Yangwang U9 і встановив рекорд, вважав, що досягнув межі можливого.

«Я навіть не уявляв, що зможу перевершити свій результат так швидко, але нові технології зробили це реальністю. І тепер ми стоїмо на порозі абсолютно нового рівня швидкості для електромобілів», — сказав гонщик.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.