У Мюнхені стартувало виробництво електричних вантажівок MAN. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Компанія MAN Truck & Bus офіційно запустила серійне виробництво електровантажівок на своєму головному заводі у Мюнхені. Особливість нової виробничої стратегії полягає в тому, що електричні моделі виготовляються на одній лінії з дизельними аналогами, що дозволяє заводу швидко адаптуватися до ринкових потреб і забезпечувати гнучкість у логістиці та управлінні потужностями. Цей підхід дозволяє одночасно випускати як традиційні, так і електричні машини без необхідності створення окремих виробничих цехів.

Усього MAN інвестувала понад 400 мільйонів євро у розробку широкої лінійки електровантажівок масою від 12 до 50 тонн — від міських сміттєвозів до магістральних тягачів. Виробничі потужності дозволяють щодня збирати до 100 машин незалежно від типу силової установки. Один вантажний електромобіль збирається приблизно за 8 годин.

Усі електровантажівки MAN комплектуються акумуляторними модулями, які виготовляються на власному заводі компанії в Нюрнберзі. До стандартної конфігурації входять від трьох до шести акумуляторів типу NMC, які забезпечують запас ходу до 500 кілометрів. За бажанням клієнта можливе встановлення й сьомого блоку, що дозволяє досягти дальності до 700 кілометрів без підзарядки. Середня витрата енергії у реальних умовах експлуатації становить 97 кВт?год на 100 км.

Окремої уваги заслуговує новий електричний тягач Ultra Lowliner — єдиний у своєму класі, що має висоту сідельного з’єднання 950 мм. Завдяки довгій колісній базі (3750 мм) він може працювати з напівпричепами внутрішньої висоти до 3 метрів, що відкриває нові можливості для логістичних компаній, які потребують підвищеної ефективності перевезень.

До старту серійного виробництва MAN вже виготовила та передала клієнтам пілотну партію зі 200 електровантажівок, які встигли пройти понад два мільйони кілометрів у реальних умовах експлуатації. У деяких випадках машини за день долали до 850 кілометрів, що підтверджує їхню придатність до щоденної інтенсивної експлуатації в комерційному секторі.

На момент запуску серійного виробництва портфель замовлень на електричні вантажівки MAN вже досягнув 700 одиниць. У компанії очікують стрімке зростання попиту в найближчі роки, що пов’язано з переходом європейського ринку на безвуглецеві технології перевезень.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.