
З метою кращого задоволення попиту на легковагові енергоефективні транспортні засоби, концерн ZF здійснив технологічний прорив у легкоконструктивному дизайні стабілізаторної тяги IPA, впровадивши шарнір IPA та стержень з армованого скловолокном пластику (FRP). Це ще більше зменшило масу виробу та суттєво оптимізувало витрати.
Шарнір IPA замінює металевий корпус, обойму кульки та металеву торцеву кришку на повністю пластиковий корпус, що дає низку переваг: менша кількість компонентів, що спрощує управління та складання під час виробництва; зниження ваги складових для полегшення автомобіля; оптимізація виробничих процесів і підвищення ефективності.
Стержень FRP ще більше зменшує вагу та собівартість, водночас зберігаючи належні експлуатаційні характеристики, завдяки використанню нового композитного матеріалу з поліефірної смоли та скловолокна. За розрахунками, стабілізаторна тяга IPA забезпечує понад 15% зменшення ваги порівняно з традиційною сталевою конструкцією, що зміцнює її конкурентні позиції на ринку нових енергоефективних транспортних засобів, які віддають пріоритет низькому енергоспоживанню та великому запасу ходу.
У межах стратегії локалізації на ринку Китаю концерн ZF постійно зосереджується на впровадженні передових технологій і продуктів на місцевому рівні. Завдяки інноваційним рішенням, таким як запуск у серійне виробництво шарнірів IPA та стержнів FRP на заводі в Чжанцзягані, попит на легковагові компоненти для нових енергоефективних автомобілів було точно задоволено. Концерн ZF не лише реалізував локалізацію передових технологій, але й побудував гнучку систему постачання, активно беручи участь у жорсткій конкуренції на ринку електромоб ілів, що повною мірою демонструє потужний інноваційний потенціал і високу ринкову адаптивність компанії.
Використовуючи синергію між глобальними ресурсами ZF та регіоном Азія–Тихий океан, завод у Чжанцзягані лише за 14 місяців завершив будівництво автоматизованої виробничої лінії, пройшов низку аудитів та отримав фінальне схвалення PPAP. Проектна потужність лінії IPA становить близько 1,6 мільйона одиниць. Ще кілька інших проєктів перебувають на етапі активних випробувань і плануються до старту серійного виробництва (SOP) у 2026 році.
Це не лише є важливим кроком у розвитку заводу шасійних компонентів у Чжанцзягані, але й підтверджує провідні позиції ZF у галузі легковагових технологій та інтелектуального виробництва. Надалі концерн ZF продовжить впроваджувати інновації, щоб забезпечувати клієнтів високоякісною продукцією та послугами.