
В Китаї офіційно стартували попередні продажі преміального універсала Stelato S9T, створеного спільно Huawei та BAIC. Це перша серійна модель нового бренду Stelato, яка має стати флагманом у своєму класі. Автомобіль одразу позиціонується як конкурент преміальних універсалів європейських марок, і, незважаючи на високу ціну — від 328 тис. юанів (приблизно 46 тис. доларів США) у базовій версії, він пропонує значно ширший набір технологій і більші габарити, ніж такі моделі як Skoda Superb чи Volkswagen Passat, котрі у Європі коштують приблизно стільки ж, але значно пост упаються і за оснащенням, і за простором, і за потужністю. За офіційними даними, попередня вартість Stelato S9T складає від 32,8 до 38,8 тис. юанів (46-54 тис. доларів США), а вихід на ринок відбудеться у вересні 2025 року.
Габарити універсала справді вражають: довжина становить 5160 мм, ширина — 2005 мм, висота — 1492 мм, а колісна база сягає 3050 мм. За пропорціями кузова дизайнери орієнтувалися на так званий «золотий закон автомобільного дизайну»: співвідношення ширини й висоти — 1,32, розміру коліс до висоти — 1:2, а колісної бази до колісної арки — 1:3. Машина виглядає елегантно й солідно, стандартно оснащується 20-дюймовими багатоспицевими дисками, але покупцям також запропонують варіанти з 21-дюймовими кованими легкосплавними колесами. Окремо передбачений «чорний пакет» з затемненими елементами дизайну, чорним логотипом та червоними гальмівними супортами.
Зовнішність Stelato S9T виконана у фірмовому стилі «універсальної естетики», де головним акцентом стали «зоряні» передні фари — високотехнологічні світлодіодні проекційні блоки Huawei з роздільною здатністю понад мільйон пікселів. Вони виконують функції не лише освітлення, але й інтелектуальної взаємодії з оточенням: можуть проектувати зображення на дорогу, адаптивно формувати пучок світла, створювати анімаційні вітальні ефекти. Ззаду авто отримало нові «хмарні» ліхтарі зі складною внутрішньою графікою.
Практичність універсала підкріплює багажник обсягом 660 літрів, який при складанні задніх сидінь збільшується до 1677 літрів. У чисто електричній версії є також передній багажник на 38 літрів, який відкривається подвійним постукуванням. Передні та задні двері мають інтелектуальний електропривод, причому двері можна відчиняти за допомогою жестів у повітрі — датчики реагують на рух руки біля ручки.
Інтер’єр Stelato S9T виконано у стилі «універсальної кабіни». Попереду встановлені одразу три екрани: 12,3-дюймова цифрова панель приладів, такий самий екран для переднього пасажира, а в центрі — 16,1-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи на базі HarmonyOS 4.0. Для задніх пасажирів передбачено гігантський 32-дюймовий проекційний екран, окремий сенсорний блок керування кліматом MagLink Mini, а також повноцінну мультимедійну систему Huawei Sound із 25 динаміками. У салоні застосовані високоякісні матеріали, передні сидіння мають функцію «нульової г равітації» з 18 напрямками електрорегулювання і масажем у десяти точках. Вентиляція, підігрів і масаж доступні й на задніх сидіннях, а всі бічні вікна обладнані сонцезахисними шторками з електроприводом.
У списку оснащення — холодильник-компресор, зашифрований відсік для документів, багатозонний клімат-контроль із B-стійками з дефлекторами, ароматизація салону та різноманітні інтелектуальні сценарії керування.
Найважливішою технологічною особливістю Stelato S9T є новітня система автономного керування Huawei ADS 4. Вона працює завдяки комплексу з чотирьох лідарів (включно з одним 192-лінійним і трьома твердотільними високої роздільності), п’яти міліметрових радарів нового покоління, одинадцяти камер та дванадцяти ультразвукових сенсорів. Цей набір дозволяє системі впевнено працювати навіть у складних умовах — дощ, туман, пил, а також розпізнавати складні об’єкти та сценарії. ADS 4 підтримує режим «від паркування до паркування» (P2P 2.0), автоматичне м аневрування у щільному потоці, а також інтелектуальне паркування.
Модель пропонуватиметься у двох версіях: чисто електричній із батареєю на 100 кВт-год і запасом ходу до 801 км (за китайським циклом WLTC), та у варіанті з гібридною силовою установкою з 1,5-літровим бензиновим двигуном і електромотором, що забезпечує запас ходу 354 км лише на електротязі і до 1305 км у комбінованому режимі.