
На аукціоні RM Sotheby’s у рамках Monterey Car Week було встановлено новий рекорд для Ferrari F50. Суперкар у яскраво-жовтому кольорі Giallo Modena, що колись належав відомому кутюр’є та колекціонеру автомобілів Ральфу Лорену, пішов із молотка за 9,245 млн доларів. Це офіційно найдорожчий F50, проданий за всю історію торгів.
Спочатку очікувалося, що автомобіль оцінять у межах 6,5-7,5 млн доларів, однак попит перевершив прогнози. Нова ціна виявилася приблизно на 4 млн доларів вищою за вартість, за яку останніми роками продавали інші екземпляри F50. До цього рекорд належав машині з мінімальним пробігом у 2174 км, яку в лютому продали за 5,532 млн доларів.
Жовтий F50, що встановив рекорд, має виняткову історію. Це один із лише 55 суперкарів, створених у специфікації для американського ринку, і один із двох, пофарбованих безпосередньо на заводі у рідкісний відтінок Giallo Modena.
Його власником із новим замовленням був саме Ральф Лорен, чия колекція Ferrari вважається однією з найцінніших у світі. Модель залишалася в його гаражі вісім років, аж доки у 2003 році дизайнер вирішив із нею розлучитися. Згодом автомобіль придбала пара з міста Стерлінг, штат Вірджинія, і з 2009 року він фактично не з’являвся на публіці.
Перед торгами Ferrari F50 пройшов ґрунтовне технічне обслуговування у сервісі Ferrari of Central Florida. Спеціалісти замінили паливний бак, гальмівні компоненти та шини, щоб підготувати авто до нової сторінки в його історії. Ще у 2009 році суперкар отримав сертифікат Ferrari Classiche, який підтвердив збереження всіх оригінальних деталей. На момент продажу одометр показував лише 5400 миль (8690 км), що для майже 30-річної машини є вражаючим показником.
Цікаво, що в минулі роки Ferrari F50 не користувався таким шаленим інтересом, як його культовий попередник F40 чи наступник Enzo. Проте останнім часом попит на ідеально збережені екземпляри з низьким пробігом різко зріс, а ринкова ціна цих рідкісних моделей досягла небачених раніше висот. Частково це пояснюється і тим, що F50 вирізняється унікальним атмосферним V12, створеним на основі технологій Формули-1, який і сьогодні вважається справжнім шедевром інженерії.