
Впродовж липня 2025 року українці та місцеві підприємства придбали майже 6,1 тисячі нових легковиків. У порівнянні з липнем 2024 року маємо зростання обсягів на 1%, і коли рівняти цьогорічний липень до червня — теж отримуємо плюс 1%.
Більшість нових легковиків, як звичайно (97,6%, 5943 шт.), були імпортованими із-за кордону. Частка легковиків, виготовлених в Україні склала 2,4% (148 шт.).
Серед марок найбільше на першу реєстрацію було подано легковиків з емблемами Toyota, BYD та Skoda. Ось ТОП-10 виробників за підсумками червня поточного року:
У липні український ринок нових авто тихо, але впевнено увійшов у нову еру — уперше абсолютним лідером продажів став китайський кросовер BYD Song Plus. Такого ще не було: зазвичай перші місця займали «японці», «європейці» або ж «корейці». Але тепер — китайський продукт другий у списку виробників, і перший серед окремих моделей. Як бачимо — стереотипи, питання політики та подібні чинники упевнено відійшли на другий план щонайменше у 683 покупців, які обрали BYD.
Серед нових легковиків, що були зареєстровані як такі, що виготовлені в Україні (кількісно вони включені до загального рейтингу), лідером минулого місяця став кросовер Skoda Karoq (70 шт.), котрий випускають на закарпатському заводі «Єврокар». Також у статистичних звітах щодо місцевого виробництва присутні 26 Toyota RAV4, переобладнані місцевими підприємствами, вочевидь настільки, що це дало можливість повішати на них нові таблички з написом Made in Ukraine. У решті списку — теж переобладнані авто марок ГАС, СКС, VD та подібні.
Частка юридичних осіб, котрі стали покупцями нових авто минулого місяця, склала 32%, приватні покупці-фізособи, відповідно, купили 68% нових легковиків.
Картина за пріоритетами пального у сегменті нових легковиків наступна: лідирують бензинові версії з часткою 33,1%. Друга позиція — в електромобілів, тепер їм належить понад чверть ринку — 25,5%. Версії з гібридними силовими установками наразі на третій позиції з часткою 21,5% у сегменті. Дизельні привернули увагу лише 19,6% покупців. І зовсім скромні 0,3% дістались легковикам із заводським (або «дилерським») ГБО.