«Представлено» новий рамний позашляховик Mengshi M817. Новини світу гібридних авто

У Китаї офіційно стартував продаж нового преміального позашляховика Mengshi M817, який у медіа вже охрестили «китайським Hummer». Модель створена спільними зусиллями Dongfeng і Huawei й позиціонується як високотехнологічний «жорсткий» SUV із серйозними позашляховими можливостями.

За розмірами авто дійсно вражає: його довжина становить 5100 мм, ширина — 1998 мм, висота — 1899 мм, а колісна база сягає 3005 мм. Архітектурно M817 побудований на класичній для справжніх всюдиходів рамі (не несе?мий кузов), що підкреслює його позашляховий характер. Дизайн виконаний у стилістиці «Xionghun Aesthetics 2.0»: вузька трапецієподібна решітка радіатора поєднана з багатогранними фарами «Zhigeweiwu 2.0», у центрі — світловий логотип Mengshi. Візуально авто виглядає максимально брутально, а покупцям запропоновано шість заводських кольорів — від Qinling Green і Chaka Blue до класичного Kunlun White.

Позашляховик має кути в’їзду та з’їзду по 31°, геометричну прохідність 20°, кліренс 237 мм і можливість долати броди глибиною до 820 мм. Задня частина вирізняється оригінальними Х-подібними ліхтарями та «малим рюкзаком» для додаткового багажу, передбачено і штатне місце під буксирувальний гак.

У салоні запропоновано три колірні варіанти — чорний, зелений та коричневий. Інтер’єр виконаний у сучасному мінімалістичному ключі: пласка передня панель, двоспицеве мультифункціональне кермо та великий «плаваючий» екран мультимедійної системи, під яким розташовані фізичні клавіші у стилі клавіш піаніно для керування кліматом. На центральному тунелі — класичний годинник, бездротова зарядка та масивні ручки для зручності у бездоріжжі.

Комфорт забезпечують шкіряні сидіння з підігрівом, вентиляцією, масажем та функцією пам’яті, а також преміальна акустика Dynaudio із 18 динаміками. Атмосферне підсвічування підтримує 256 кольорів. Передбачено й холодильник, а також надпотужна (50 Вт) бездротова зарядка для смартфонів. Об’єм багажного відділення сягає 828 літрів, а задні двері відкриваються вбік, причому їх внутрішню поверхню оздоблено м’яким флокованим матеріалом.

Силова установка базується на 1,5-літровому турбомоторі, який працює разом із двома електродвигунами. Сумарна потужність системи становить 505 кВт (686 к.с.), а крутний момент — 848 Нм. Використовується новітня 11-режимна PHEV-платформа з двоступеневою трансмісією та повним приводом із можливістю відключення. Ємність тягової батареї становить 31,7 кВт-год, а запас ходу за циклом CLTC сягає 1300 км. Авто розганяється до 100 км/год лише за 5,2 секунди. Передбачено дев’ять режимів руху: від класичного електричного до екстремального позашляхового.

M817 отримав найновіші розробки Huawei. Це, зокрема, система автопілоту Qiankun ADS 4, яка використовує 11 камер високої роздільності, три 4D-міліметрові радари, один 192-лінійний лідар та 12 ультразвукових сенсорів. Комплекс підтримує функції GAEB (автоматичне гальмування перед нестандартними перешкодами), адаптивний AEB, захист від випадкового натискання на педаль акселератора. Кабіна оснащена передовим цифровим середовищем HarmonyOS Cockpit 5. Безпеку конструкції підкреслює застосування високоміцних матеріалів (63% каркаса) та спеціальних інтегрованих по здовжніх елементів.

На ринок модель вийшла у двох версіях: за ціною 319 900 і 349 900 юанів, що у перерахунку становить приблизно 44 000 і 48 000 доларів США.

За своїм позиціонуванням Mengshi M817 стає конкурентом таких гібридних рамних позашляховиків, як Fangchengbao Bao 8 і Tank 700 Hi4-T. Якщо перший пропонує схожий набір технологій Huawei, але ще й має 7-місний варіант і можливість встановлення дрона на дах, то другий робить ставку на потужніший бензиновий V6, хоча й коштує відчутно дорожче — від 42,8 тис. доларів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.