Опубліковано нові фото Voyah Passion L. Рекламні тизери нових автомобілів

Китайський преміум-сегмент продовжує активно розвиватися і виходить на новий рівень. Прикладом цього став новий флагманський седан Voyah Passion L, який кардинально відрізняється від попередньої версії моделі. Автомобіль отримав значно більші габарити, нову силову установку та повністю оновлений комплекс технологій. Офіційна прем’єра може відбутися вже наприкінці серпня на автосалоні в Ченду, але виробник уже опублікував офіційні зображення.

Зовні Passion L виглядає значно солідніше за попередника. Двоколірне виконання кузова відсилає до стилістики Mercedes-Maybach S-Class, а масивна решітка радіатора з 34 вертикальними хромованими планками нагадує дизайн Bentley. Автомобіль отримав новий фірмовий стиль передньої частини «Kunpeng Spreading Wings», з розділеною оптикою, світлодіодною смугою у верхній частині решітки та вбудованим лідаром на даху. На кормі з’явилися позначення «L» і «ADS», що вказують на збільшені розміри та наявність нової системи автопілота.

Габарити седана становлять 5125 мм у довжину, 1985 мм у ширину та 1522 мм у висоту (в окремих версіях зазначено 1505 мм). Колісна база — 3010 мм. Таким чином, Passion L виріс майже до рівня німецьких люксових седанів, а за розмірами перевищує більшість своїх конкурентів у Китаї.

Технологічне оснащення робить цю модель справжнім флагманом бренду. Седан отримає передову систему автопілота Huawei ADS (Huawei Qiankun) та мультимедійну платформу HarmonyOS, які раніше встановлювалися лише на окремі флагманські моделі преміальних марок. Це означає, що Passion L буде насичений системами штучного інтелекту та цифровими сервісами від Huawei, як і низка останніх новинок для китайського ринку.

Силова установка побудована за схемою plug-in hybrid з 1,5-літровим турбодвигуном, що працює у парі з двома електромоторами. Якщо раніше у ЗМІ з’являлися дані про 150 к.с. від ДВЗ, то офіційно підтверджена його потужність становить 110 кВт (близько 150 к.с.), тоді як електродвигуни видають 150 та 230 кВт відповідно. Загальна потужність силової системи сягає 516 к.с., і модель отримує повний привод.

Тягову функцію забезпечує батарея ємністю 63 кВт-год (офіційно підтверджено, що це трикомпонентна літієва батарея типу NCM). Заявлений запас ходу на електротязі складає 410 км за методикою CLTC. Водночас варто враховувати, що цей стандарт є далеким від реальних умов, і фактичний пробіг у повсякденному використанні може бути суттєво нижчим — експерти прогнозують близько 200–250 км на електротязі. Заявлена середня витрата пального становить 5,67 л/100 км за циклом WLTC.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.