
Щоб перевірити реальну витрату пального магістральних тягачів MAN TGX з новітнім двигуном D30 PowerLine, компанія MAN Truck & Bus організувала всеєвропейський прес-тур. Протягом кількох місяців журналісти профільних видань з Німеччини, Італії, Іспанії та Нідерландів проводили ходові випробування завантажених автопоїздів різними дорогами.
Сумарно машини пройшли 33 500 км і в середньому показали на 5% кращу паливну економічність, ніж попередники — з двигунами D26. Більше того, машини потужністю 520 та 560 к. с. споживали до 3,5 л менше дизпалива, ніж конкуренти аналогічної потужності на тих самих маршрутах.
У досягненні таких відмінних результатів свій внесок зробили модернізована автоматична коробка передач MAN TipMatic і оптимізована по аеродинаміці кабіна.
Зазначимо, що передовий турбодизельний двигун D30 PowerLine отримав безпрецедентний коефіцієнт корисної дії у своєму класі — на рівні 50%. Цей 6-циліндровий 13-літровий агрегат пропонується у різних виконаннях — потужністю від 380 до 560 к. с. і максимальним крутним моментом 2100 — 2800 Нм.