Новий Geely Atlas показали на шпигунських фото. Шпигунські фото автомобілів

У Китаї помітили на дорожних випробуваннях оновлену версію популярного кросовера Geely Atlas, відомого на місцевому ринку як Geely Boyue L. Попри те, що нинішнє покоління моделі з’явилося в продажу лише у травні цього року, виробник уже готує черговий рестайлінг, який, судячи з усього, буде помітним як зовні, так і в салоні. Це свідчить про те, що компанія продовжує динамічно розвивати свій модельний ряд, прагнучи підтримувати конкурентоспроможність Atlas у стрімко зростаючому сегменті кросоверів.

Оновлений Geely Atlas L створено на перевіреній платформі CMA (Compact Modular Architecture), яку концерн активно використовує і для інших своїх моделей, зокрема Lynk & Co та Geely Galaxy. Це означає, що автомобіль збереже баланс між міцністю, безпекою й сучасними технологічними рішеннями. За попередніми даними з джерела Autohome, нову версію можуть офіційно представити впродовж 2026 року, а в продаж вона надійде ближче до кінця року.

Незважаючи на камуфляж, уже можна побачити деякі важливі зміни. Передня частина кузова отримає нову форму решітки радіатора та змінене оформлення фар, які тепер матимуть вужчу, витягнуту геометрію й, імовірно, нову світлодіодну оптику. Дизайнери Geely також застосували подвійні лінії згину капота, які додають передку об’єму та візуальної глибини. Задня частина, хоч і не повністю розкрита, за попередніми даними, збереже популярну суцільну світлодіодну смугу, але з більш витонченим графічним оформленням.

Бокові частини кузова залишаться практично без змін — масивні колісні арки, захищені чорними пластиковими накладками, створюють відчуття міцності та позашляхового потенціалу. Також оновлений Atlas отримає нові багатоспицеві легкосплавні диски, які додають моделі спортивності та сучасного вигляду.

Інтер’єр зазнає глибшого оновлення. Головною зміною стане відмова від традиційного селектора коробки передач на центральному тунелі — тепер його функцію виконує підкермовий перемикач (типу «shift-by-wire»). Такий підхід дозволяє звільнити додатковий простір між передніми сидіннями, що можна використати для зберігання особистих речей чи бездротової зарядки пристроїв. Центральна консоль збереже цифрову панель приладів і великий «плаваючий» екран мультимедійної системи, проте тепер вона працюватиме на новій операційній системі Geely Galaxy O S, яка підтримує чотиризонне голосове керування та покращену взаємодію між водієм і автомобілем. Це один із тих елементів, які мають підняти рівень комфорту та персоналізації у щоденній експлуатації.

Матеріали оздоблення, за попередніми спостереженнями, також стали якіснішими. Очікується, що у верхніх версіях Atlas з’являться м’які панелі з прошиттям, декоративні вставки під метал або дерево, а також покращена шумоізоляція, що дозволить моделі конкурувати з представниками преміального сегмента.

Під капотом оновленого кросовера, згідно з даними з випробувань, будуть доступні дві силові установки. Базова — 1,5-літровий бензиновий турбодвигун, тоді як друга — гібридна модифікація з тим самим 1,5T мотором, доповненим електричною установкою. Обидві версії працюватимуть у парі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач (8AT). Решта технічних характеристик поки не розкривається, проте очікується, що гібридна версія матиме значно кращу паливну економічність і стане одним із пріоритетів Geely на внутрішньому ринку.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.